Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
~

Nog een Fotootje, Sorry Henk, maar voor ik er erg in had was je afgehaakt.

Bytheway, staat netjes je nieuwe onderdelen.

Ik had nog geen goede foto voor de OP.
Vanmiddag op de terugweg dus maar ff gemaakt.
Kan deze SVP op de OP geplaatst worden.

Thanx

Ben vanmiddag niet bij MP Rtd geweest, dus moet een andere zijn geweest.

Okee, vandaag trouwens nog meer Z-etjes gezien bij MP :
een Zwarte Z1000 (2003 model)
een Oranje Z1000 (2007 model) met akra- slipons

En vandaag een ritje gemaakt op de cb1000r, vind dit persoonlijk geen fijne fiets, t blok reageert en rijdt niet erg soepel en in de bochten vind ik 'm ook nogal tegenvallen, geef mij maar een Z-et

zo nu eerst eens kijken of de moto gp wel door gaat.
misschien valt vanavond het licht wel uit.

De z750 smeer je minder........ weet je chickie dat???

Laat maar, we weten nu wel wie er bij jullie thuis de broek aan heeft

Volgende x beter

Ja bij wie niet......

Maar heb vanmiddag toch nog wel lekker , samen met die ene die de broek aan heeft, we zijn binnendoor naar Haarlem gereden, op het plein in het centrum een bakkie met appeltaart gedaan en weer terug.

En toen was het weekend weer voorbij.......

Afgelopen zaterdag nog even een ritje gemaakt met de "oude club" Moto Morinni Corsaro. Zoals afgesproken de mooiste foto van die middag even op "ons" forum!
Maar het was een heerlijke dag met heel veel moto fun!!......... heerlijk die zomer

alleen weet ik nog niet of ik de stepjes voor de duo laat zitten of de oude weer terug monteer.
de nieuwe staan wel beter vind ik maar zitten omhoog geklapt iets minder stevig.
een rijtest zal uitsluitsel moeten geven.

mooi man

voor wie het interessant vind...een hobby updat.

mijn pekel ER-5 staat weer op 00002 km hij is dus weer "vlam" nieuw en dat voor een motor uit 1998. hij was wel toe aan een nieuw uitlaatje. daar waar de twee bochten bij elkaar komen was ie geheel door gerot... voor €115,- een tweede hansje gevonden en zonder problemen gemonteerd...

de BMW gaat 8 mei naar de keuring voor een kenteken. alles is spik en span van het ding.
nog ff het ABS systeem laten resetten an dan is ie helemaal klaar.

Piccies??

kom op, ik ga dit mooie topic niet vervuilen met "lelijke pekel brommers".
dat doen andere al meer dan genoeg.
de Er heeft een standaard uitlaatje en over die Bak Met Wielen wil ik het al helemaal niet hebben... het is nog net geen koekblik.

Goed te horen Arie
T zal alleen maar beter worden.

bron: postbus51

Vanaf 1 mei mogen alleen lampen in de koplamp waarvoor typegoedkeuring is afgegeven.
In koplampen met een code HC, HR of HCR moet een halogeenlamp zitten. Gasontladingslampen ("Xenonlampen") moeten in koplampen met een code DC, DR of DCR.

Anders mag niet meer.
Achteraf inbouwen van een xenonlampjes in halogeen typegoedgekeurde koplampen is dus niet meer toegestaan en strafbaar. Dat geldt ook voor xenonpitjes die er al in zitten.

Het voeren van foute lichten is geen Mulderboete, maar een transactievoorstel. Het boetebedrag wordt door de OvJ bepaald.
Bovendien mag een voertuig dat foute (niet toegestane) lichten voert in beslag worden genomen.

Je mag wel een typegoedgekeurd voertuigonderdeel vervangen door een ander typegoedgekeurd voertuigonderdeel.
Dus je mag nog steeds halogeen vervangen door xenon, maar dan wel de hele koplampunit en niet alleen het lampje.

wie het laatst lacht...

ik zal de voorraad voor u op orde brengen, heren Xenon-rijders.
Uitbouwen die shit en hopla, dubbellicht erin !! hahaha!!

ik laat het gewoon zoals het is.............. je wordt gewoon eerder en beter opgemerkt..

ik laat het gewoon zoals het is.............. je wordt gewoon eerder en beter opgemerkt..

dat vinden de agenten vast ook heel fijn...

PS, leuk he, direct een advertentie van de xenonshop onderin beeld... (o nee, nu niet meer... nu wel!!...nu weer niet, ik stop er mee...)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.