Ja in Nederland mag het zeker niet teveel kosten een Alie spiegel of een Imie Akra kan net . geen cent te veel , Pffffff in Duitsland kijken ze niet op een 10,000 . aan onderdelenWat een geld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja in Nederland mag het zeker niet teveel kosten een Alie spiegel of een Imie Akra kan net . geen cent te veel , Pffffff in Duitsland kijken ze niet op een 10,000 . aan onderdelenWat een geld!
Mooi hoor Marcel!! Maar het uitzicht op de achtergrond is ook prachtig!Vanmiddag toch k*tweer dus maar een knippen en plakken, maar dat met schaar en stickers.
Begint er toch wel erg begin jaren zeventig uit te zien....
Omdat het een iconische fiets is met de mooiste lijnen??
Een vraag m.b.t. de kleur van de bougies. Ik heb recent een Z1B gereviseerd. Althans cilinders gehoond, zuigerveren, klepgeleiders en seals vervangen. Kleppen ingeslepen en gesteld. De ontsteking(punten) gesteld. Verder zijn de carbs ultrasoon gereinigd en voorzien van een compleet nieuw revisieset met de juiste sproeiers. Vlotternivo ingesteld op de juiste hoogte. Gesynchroniseerd en stationair afgesteld middels Color-tune. De fiets heeft standaard 4/4 uitlaat. Motor loopt in mijn opinie goed maar ik heb 4 verschillende kleuren van het porselein. Wat mij enige zorgen baart is bougie no. 1 ( te wit?) . De andere bougies no. 2 mooi licht bruin. Bougie no.3 wat aan de zwarte kant en bougie no. 4 licht grijs. Heeft iemand hiervoor een verklaring of mogelijk een suggestie of is het iets om geen zorgen om te maken?
Bedankt voor het meedenken.
Grtz.
Hannik.
Marcel, deze zijn in orde. Getest met zowel cockpit-spray als met remreiniger. Ook de compressie is goed.Inlaatrubbers ok en (lucht)dicht op de cilinderkop??