Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer Jan, hij is net weer schoon, en ik durf het wel aan......je al in deze straat geen schonere Z1 vinden dan deze.
Morgen ff goed poetsen, dan staat hij er met goed weer weer netjes bij volgende week bij Nol. :t

full

glim/bling *D
 
Laatst bewerkt:
Jammer Jan, hij is net weer schoon, en ik durf het wel aan......je al in deze straat geen schonere Z1 vinden dan deze.
Morgen ff goed poetsen, dan staat hij er met goed weer weer netjes bij volgende week bij Nol. :t

[afbeelding]
glim/bling *D

Fraai Rob (mooie grote foto ook) *O*

Je hebt een gele gloeilamp zie ik....bepaalde reden voor ?
 
Laatst bewerkt:
Jammer Jan, hij is net weer schoon, en ik durf het wel aan......je al in deze straat geen schonere Z1 vinden dan deze.
Morgen ff goed poetsen, dan staat hij er met goed weer weer netjes bij volgende week bij Nol. :t

[afbeelding]
glim/bling *D


Sjiek Rob *D ,hij kan weer vies worden :]
 
Fraai Rob (mooie grote foto ook) *O*

Je hebt een gele gloeilamp zie ik....bepaalde reden voor ?

War Marcel ook aan zegt, opvallen iedereen rijdt met zijn licht op allemaal de zelfde kleur en ik merk ook in het verkeer dat dit er dan uitspringt en ik er mijn voordeel mee doe.

Dank Ton, goed dit juist van jou te horen met all je super strakke Kawa's.

En nee Jan dat is niet de bedoeling :N
 
Omdat de PC van Marcel niet helemaal in orde is,helemaal eigenlijk niet geloof ik doe ik even deze van zijn vorderingen met de Z650 nu zit hij denk ik stil in een hoekje te duimen dat zij het toch maar laat zitten dat motorrijden, en hij hem mooi voor het woon werk verkeer kan gaan gebruiken ( dat denk ik hoor }) )
full
 
Even niet kawasaki,
Heel slecht nieuws over ............

‘Geen hoop meer op herstel Nicky Hayden’

De start van de Moto 3 is ook al heel naar begonnen.....deed mij heel even denken aan 1973 Monza, gelukkig is het hier vandaag wel goed afgelopen.

Dit zijn toch de dingen die je niet zou willen.
 
Laatst bewerkt:
Omdat de PC van Marcel niet helemaal in orde is,helemaal eigenlijk niet geloof ik doe ik even deze van zijn vorderingen met de Z650 nu zit hij denk ik stil in een hoekje te duimen dat zij het toch maar laat zitten dat motorrijden, en hij hem mooi voor het woon werk verkeer kan gaan gebruiken ( dat denk ik hoor }) )
[afbeelding]


Hij doet weer goed z n best :} ,die Tiroler


Even niet kawasaki,
Heel slecht nieuws over ............

‘Geen hoop meer op herstel Nicky Hayden’

De start van de Moto 3 is ook al heel naar begonnen.....deed mij heel even denken aan 1973 Monza, gelukkig is het hier vandaag wel goed afgelopen.

Dit zijn toch de dingen die je niet zou willen.


Dat is weer minder, maar hoort bij t leven helaas ;(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat de PC van Marcel niet helemaal in orde is,helemaal eigenlijk niet geloof ik doe ik even deze van zijn vorderingen met de Z650 nu zit hij denk ik stil in een hoekje te duimen dat zij het toch maar laat zitten dat motorrijden, en hij hem mooi voor het woon werk verkeer kan gaan gebruiken ( dat denk ik hoor }) )
[afbeelding]


Gaaf Marcel, dank je Rob :}
 
Ik zeg ook, bedankt voor het plaatsen van de foto's van mijn vrouwtjes fiets.
Druk druk druk er mee. Viel niet mee al het glasparel spul er uit te krijgen, waarschijnlijk hebben ze ooit zo'n teflon toevoeging in de olie gedaan. De hele oliegallerij zat vol met een soort slijm waar de glasparels zich in vast gezogen hadden.
Ondercarter zit nu kompleet in elkaar, zonder koppeling etc., zodat hij niet zo zwaar in het frame te lepelen is.
 
Ik zeg ook, bedankt voor het plaatsen van de foto's van mijn vrouwtjes fiets.
Druk druk druk er mee. Viel niet mee al het glasparel spul er uit te krijgen, waarschijnlijk hebben ze ooit zo'n teflon toevoeging in de olie gedaan. De hele oliegallerij zat vol met een soort slijm waar de glasparels zich in vast gezogen hadden.
Ondercarter zit nu kompleet in elkaar, zonder koppeling etc., zodat hij niet zo zwaar in het frame te lepelen is.
Eerst het blok er in, blok op z,n kant frame er overheen laten zakken niks lepelen gemak dient de mens. :]
En geen beschadigingen op je frame :}
 
Als jij de komplete muur die in de kelder was naar de stort gereden had misschien wel _O-
Vandaag nog niets gedaan aan de motor.


Ik heb de muren in de kelder gelaten voor wat zij zijn en ben lekker wezen :] :Y
En ik heb maar vier muren dus niets aan doen, kan er niets gebeuren :W *O*
 
Natuurlijk eerst naar Nol en een week later naar Goedhart Bodegraven?
Volgens de website:

Op zaterdag 3 juni (van 8.30-17.00 uur) en maandag 5 juni (van 10.00-17.00 uur) kleuren we groen voor de Goedhart Green Days! En dan weet iedere motorrijder wat we bedoelen: Kawasaki-groen! Het belooft weer een enorm spectaculair event te worden! Dus hier 8x waarom je de Goedhart Green Days niet mag missen:

1. Kawasaki Pop-up Museum
Een unieke verzameling van historische Z-modellen, met onder meer de iconische eerste Z900. Een must see voor liefhebbers!
 
Natuurlijk eerst naar Nol en een week later naar Goedhart Bodegraven?
Volgens de website:

Op zaterdag 3 juni (van 8.30-17.00 uur) en maandag 5 juni (van 10.00-17.00 uur) kleuren we groen voor de Goedhart Green Days! En dan weet iedere motorrijder wat we bedoelen: Kawasaki-groen! Het belooft weer een enorm spectaculair event te worden! Dus hier 8x waarom je de Goedhart Green Days niet mag missen:

1. Kawasaki Pop-up Museum
Een unieke verzameling van historische Z-modellen, met onder meer de iconische eerste Z900. Een must see voor liefhebbers!


Druk druk druk, misschien tour ik daar dan ook nog heen,maar of het weer veel langer zo zal blijven ?
 
Lijkt er op dat mijn spulletje voor wat betreft laptop weer werkt.
Morgen maar eens kieken of het echt zo is.........

Na vijf keer opnieuw opstarten lijkt het weer te werken maar moet bijna alles opnieuw instellen en laat ik nou veel wachtwoorden niet meet weten uit het hoofd :(
 
Klaar met poetsen en grote beurt. Mooie uitlaatjes erop nu. Nog de nodige zaken vervangen. Alles werkt en ...... It's alive! Hij loopt en goed ook! Start op de eerste kick. Zaterdag een proefritje maken en nog wat nieuwe foto's maken ..
Beetje rook maar dat hoort erbij .. :)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan