Mocht je snel willen rijden, heb ik nog wel een W800 koplamp (kompleet) voor je te leen. Laat maar weten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een komplete reflector voor nog geen € 30,00Mocht je snel willen rijden, heb ik nog wel een W800 koplamp (kompleet) voor je te leen. Laat maar weten
Dank voor het aanbod maar ik ga even rondshoppen , als ik maar voor de 15e Juli gereed ben .Mocht je snel willen rijden, heb ik nog wel een W800 koplamp (kompleet) voor je te leen. Laat maar weten
Deze is te klein ,Jan , in een ververleden heb ik ooit eens een schuivertje gemaakt , en toen moest ik een nieuwe koplamp o.a. kopen die heb ik toen bij caferacerparts gescoort op de onderdelenmarkt in Barneveld ,maar dat is een 7 " lamp dus datEen komplete reflector voor nog geen € 30,00
Hoeft niet perse hoor Ed, we zijn voor donker weer thuis hoor.Dank voor het aanbod maar ik ga even rondshoppen , als ik maar voor de 15e Juli gereed ben .
mot je een ban?Hoeft niet perse hoor Ed, we zijn voor donker weer thuis hoor.
Nee, nee je mag de lamp van Pieter en anders heb ik nog wel een leuk schemerlampje in de schuur liggen.mot je een ban?
Zeg Eddy, heb je dat stukje nog, dat is toch wel te lijmen!Boy's ik kom er net achter de de bevestiging van mijn voor lamp kapot is , iemand zinnige suggesties ?Bekijk bijlage 1648972
Als de stukjes er nog zouden zijn wel ,maar ik vermoed dat die stukjes over 's heren wegen zijn uitgestrooidZeg Eddy, heb je dat stukje nog, dat is toch wel te lijmen!
Jij houd ook niet van half werk zo te zien. Mooi hoor.Zo de koplamp perikelen zijn achter de rug , na 2 X een verkeerd glas toch maar een nieuwe lamp met genoeg licht ,dacht ik zo .Bekijk bijlage 1650038Bekijk bijlage 1650041Bekijk bijlage 1650042
Aaaäh juliie misbruike ze gewoonJa, dat doet de mijne ook. Het houdt ook best lang aan na een rit. Ik ben er ook nog steeds niet achter waar het precies vandaan komt, maar het lijkt uit de omgeving van de tank te komen en ik vermoed dat het inderdaad iets met de tankontluchting te maken heeft. Het is mij vorig jaar eigenlijk pas voor het eerst opgevallen toen ik probeerde uit te zoeken waarom ik tot 2 keer toe tijdens een rit stil was komen te staan. Heb al van alles gedemonteerd en schoongemaakt (alle slangen nagelopen, tankdop uit elkaar gehaald, carburateurs deels gedemonteerd), maar niets kunnen vinden. Het geluid blijft, maar mijn motor is sindsdien niet meer uit zichzelf gestopt. Wat ik sinds dit jaar wel doe, is niet meer helemaal voltanken, omdat ik dus ook het vermoeden had dat de tank zich vacuum zoog. Mijn indruk is dat het zuchtende geluidje geen kwaad kan.
Waarschijnlijk door de opwarming van de brandstof in de tank. Als je na een rit je motor stil zet dan zal de warmte vanuit het blok recht naar boven opstijgen en dan de tank en de brandstof opwarmen. Daardoor loopt de druk in de tank op en die overdruk zal door de tankontluchting ontspannen, en dat horen jullie naar mijn mening.Nou heb ik wat aparts. Gister zit ik in de garage, valt me op dat de W650 om de 5 minuutjes zachtjes kreunt... Alsof ze een zucht slaakt, "ga nou met me rijden" Dit was een halve dag na 'n rit, het blok was weer koud. Het lijkt rond het blok of de tank te komen. Ik zit te denken aan ontluchting ofzo van de tank? Iemand anders een idee, oftewel, kreunt jullie W650 ook
Een wijs antwoord van een wijs man .Waarschijnlijk door de opwarming van de brandstof in de tank. Als je na een rit je motor stil zet dan zal de warmte vanuit het blok recht naar boven opstijgen en dan de tank en de brandstof opwarmen. Daardoor loopt de druk in de tank op en die overdruk zal door de tankontluchting ontspannen, en dat horen jullie naar mijn mening.
Peter het lijkt mij verstandig dat je snel even je pilletjes weer inneemtonze innig geliefde W heeft een ziel ! It’s Alive.
Nou ,bij mij zitten er dus echt gaatjes in het stuur ,daar waar de knoppen voor bediening van licht ed zitten en die zitten er volgens mij niet voor niks verder zou ikzelf niet graag een duims stuurklem gebruiken op een 22m/m stuur want het is er gewoon niet voor gemaakt en natuurlijk kan je allemaal kunstgrepen toepassen om het passend te krijgen veel succes daarmee , ik zou het niet doen . wat is trouwens een tracker stuur ?Ik heb nog een tracker stuurtje dat ik eens op de W650 wil zetten, om te kijken hoe dat staat. Dat stuur is 22mm, terwijl de klemmen van de W650 25mm zijn. Daar heb ik al klemmetje voor liggen (halve rondjes van ~3mm dik), dus dat komt wel goed. Het stuur van de W650 wordt 22mm bij de handvaten, dus dat past.
Nu zie ik echter dat de rem- en koppelinghendels op het 25mm gedeelte van het originele stuur klemmen. Dus dan moet ik nog een setje 25mm-naar-22mm regelen.
Maar nu vraag ik me af of er verder nog palletjes of uitsteeksels zijn die moeten vallen in 'n gat in het stuur. Ik heb gelezen in het werkplaatshandboek dat dat zo is, echter heb ik een tijdje terug de hendels nog wat gedraaid, en toen niet gemerkt dat ze in/uit een gat schoten. Mijn vraag is, enig idee of ik gaatjes moet gaan boren, of dat dit een klemsysteem is zonder gaatje/palletje?
Op tekeningen zie ik ze bijv. in ieder geval niet aangegeven:
Bekijk bijlage 1650990
Neen, dat valt reuze mee. Velen in ons clubje hebben de dempers verwijderd en allen zijn daar reuze tevreden mee. Heb jij een W650 of W800? Er zijn ook diverse filmpjes te vinden op het internet waarin het resultaat hoorbaar is. Ik heb denk ik nog wel een omschrijving van de werkwijze op mijn computer staan als je daarin interesse hebt.
Algemene motortechniek zegt:En in hoeverre je carburateur moet bijstellen, is dat een half slagje draaien of moet je ook de luchtfilter aanpassen o.i.d.?