Kawasaki versys 650 deel 4

Vanochtend naar de motorzaak geweest om motor zekerheidshalve uit te lezen.
Kom ik daar, blijkt 2021 model een andere kabel te hebben dan 2020. Dus konden niet uitlezen.
Binnenkort weer eens terug.
 
Vanochtend naar de motorzaak geweest om motor zekerheidshalve uit te lezen.
Kom ik daar, blijkt 2021 model een andere kabel te hebben dan 2020. Dus konden niet uitlezen.
Binnenkort weer eens terug.
Correct, ik liep hier ook tegen aan deze week :s

Ik had onderstaande kabel besteld:
Hd615ca4603994b718dd6dec0d7a4890ak.jpg

Die bleek niet op mijn motor te passen.

32127__OBD-Adapter_Euro5_6pin__01_1040x0780.jpg

Later deze maar besteld. Die past wel, helaas is mijn el cheapo obd scanner ook overleden, ik moet hem nog een keertje uit lezen met een werkende.
 
Hey,
Ik heb een vraag over een vloeistof bij mijn Kawasaki versys 650. Als goed is heb ik een afbeelding toegevoegd en mijn vraag is hoe kan ik de koelvloeistof bijvullen? Moet ik hierover de kappen eraf halen?
Met vriendelijke groeten,
Amir
 

Bijlagen

  • B054C39D-5B3F-49C0-9006-60198F9F6F43.jpeg
    B054C39D-5B3F-49C0-9006-60198F9F6F43.jpeg
    107,9 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1862135

Deze foto kwam ik zojuist tegen.

De eigenaar van deze Versys was een Vlaamse heer die een onderdeel van mijn oude Versys wilde overnemen.

Hij had zoals je ziet al behoorlijk wat energie gestoken in het personaliseren van zijn motor.

Als ik het mij goed herinner was zijn eerstvolgende plan om de achterbrug i.c.m. een donor achterbrug en wat zaag- en laswerk flink aan te passen, zodat er een extra breed achterwiel in kon.
:+
 
Na 2 x Honda en 8 x keer Yamaha, waarvan de laatste 3 een TDM900 nu de overstap gemaakt naar Kawasaki.
Na een paar proefritten op de tracer7 en de versys 650, is de keuze toch gemaakt voor een nieuwe versys 650.
Vooral de de grotere benzinetank vind ik belangrijk, hoop dat ik hem zaterdag op kan halen.
Welkom bij de club!
 
Vandaag eindelijk die vervelende standaard banden vervangen door een setje Dunlop Roadsmart IV.
Morgen eens uitproberen.😎
Hehe, ik had mijn versys ook gisteren weggebracht voor een nieuwe set. Vanmiddag weer opgehaald. Voor mij zijn het de michelin road 6 banden geworden. Wat een verademing zeg. Die motor "valt" nu gewoon de bocht in. Heel bizar wat voor een verschil dat maakt tov de standaard dunlop d222 bandjes. Hopelijk bieden deze ook wat meer grip op een natte weg.

img_5644-jpg.1873320
 
Geloof me Roel, ook op een nat wegdek rijden ze heerlijk.

Gisteren was het bagger weer maar besloot toch even naar de zaak te rijden (Utrecht > Amsterdam) en m'n Road 5 banden stelden allesbehalve teleur, óók in de wat scherpere bochten.
 
Goedemorgen, De koppelingsplaten van mijn Versys 650 (2007) zijn versleten. Welke koppelingsplaten en veren kan ik hier het beste voor bestellen? Orginele of after market (zo ja, welke)?
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20230512-184334_Firefox.jpg
Past deze radiateur bescherming ook op het model 2023, volgens motorconer waarschijnlijk niet.
Misschien kan iemand van het forum mij duidelijkheid geven.
Is de radiateur het zelfde gebleven?
 
Wat een geld! Snap iedereen wil verdienen maar ik zou eens bij Ali kijken. Scheelt je toch gauw €50-€60. En de kwaliteit hoeft echt niet slechter te zijn.
 
Wat een geld! Snap iedereen wil verdienen maar ik zou eens bij Ali kijken. Scheelt je toch gauw €50-€60. En de kwaliteit hoeft echt niet slechter te zijn.
Eens, het is maar een metalen plaat die met een paar schroefjes vast zit en niet een cruciaal onderdeel dat je beter niet bij Ali kunt halen.
 
Ook bij Ali gekocht ik heb alleen de Chrome inbusjes zwart gespoten paste perfect ik dacht nog geen €20.
Maak een bewuste keuze.
Fijn weekend.
 
Ik heb een vraagje voor de 650 rijders van het model van iig 2021. Het valt me nu al een tijdje op dat mijn motor op de zijstandaard erg schuin staat. Standaard reactie als iemand even op mijn motor heeft gezeten en hem weer neerzet is wel iets in de trant van ik krijg het gevoel alsof ie omvalt.

Mijn vraag is, hebben jullie dit ook?
20230516_213159.jpg
20230516_213214.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan