Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Ze zullen hem ongetwijfeld nooit boven de BMW gaan plaatsen kwa prijs en een versys 1000 is sowieso niet bepaald goedkoop.
Ik hoef beslist geen 200pk maar wel dit model en ga beslist ene bestellen zodra de kleuren en uitvoeringen bekend zijn.

Ik heb zelfs als een bericht geplaatst op mijn FB en nu dus ook hier dat mijn Versys 1000se GT met nog geen 4000km van 2021 weg mag.
Dus als er mensen zijn met interesse rond de 16750,00 die mogen zich melden

Garantie tot 28-4-2025

versys1.jpg
versys.jpg
 
Vorige week een leuk rondje gedaan (3 dagen; Amsterdam - omgeving Dortmund - Luik - Amsterdam) :]

De Versys blijft een lekkere veelzijdige motor; van rustig toeren tot stevig door de bochtjes. Alleen het geluid (uitlaat en K&N filter) is nu wel een beetje aan de stevige kant als je de hele dag aan het rijden bent.. :XO-)
 

Bijlagen

  • 20230718_183915.jpg
    20230718_183915.jpg
    464,2 KB · Weergaven: 34
  • 20230718_153326.jpg
    20230718_153326.jpg
    557,2 KB · Weergaven: 34
  • 20230719_125502.jpg
    20230719_125502.jpg
    396,3 KB · Weergaven: 34
En natuurlijk een bijpassende hotel/motel kamer
 

Bijlagen

  • 20230718_191601.jpg
    20230718_191601.jpg
    214,5 KB · Weergaven: 33
Hallo,
Ik heb even een vraag over de zijkoffers van mijn Versys1000 van bouwjaar 2021.
Ik hoor tijdens het rijden over slechte wegen steeds mijn koffers rammelen, het meest nog aan de rechterkant.
Ik vind dit erg irritant. Hebben meer mensen hiervan last en wat zou ik er aan doen kunnen? Ik moet zeggen dat dit mijn eerste Kawa is ik ik ben er zeer tevreden over.
Gr. Huub
 
Hallo,
Ik heb even een vraag over de zijkoffers van mijn Versys1000 van bouwjaar 2021.
Ik hoor tijdens het rijden over slechte wegen steeds mijn koffers rammelen, het meest nog aan de rechterkant.
Ik vind dit erg irritant. Hebben meer mensen hiervan last en wat zou ik er aan doen kunnen? Ik moet zeggen dat dit mijn eerste Kawa is ik ik ben er zeer tevreden over.
Gr. Huub

...waarschijnlijk zijn deze leeg?
 
Hallo,
Ik heb even een vraag over de zijkoffers van mijn Versys1000 van bouwjaar 2021.
Ik hoor tijdens het rijden over slechte wegen steeds mijn koffers rammelen, het meest nog aan de rechterkant.
Ik vind dit erg irritant. Hebben meer mensen hiervan last en wat zou ik er aan doen kunnen? Ik moet zeggen dat dit mijn eerste Kawa is ik ik ben er zeer tevreden over.
Gr. Huub
Harde koffers hebben een bepaalde mate van speling nodig bij de bevestiging, juist om te voorkomen dat ze stuk trillen.
 
Hoeft niet perse, ze rammelen in de bevestiging, leeg of beladen dat maakt niet veel uit
Ik heb daarvoor over de bevestigings punten wat isoleer tape gedaan , net zodat ie er strak opgemept kan worden met een beetje grease.
 
iemand die me uit kan leggen hoe ik de voorvering van mn versys-1000 uit 2012 moet instellen? YouTube en de handleiding geven weinig houvast. De Youtube filmpjes hebben het over 'clicks' terwijl de manual aangeeft dat de voorspanning op beide poten ingesteld moet worden door linksom-rechtsom te draaien. Zoals wellicht bekend heb ik links een rode moer zitten die afgedekt is en rechts een moer waarbinnen ik de terug-demping kan instellen. Iemand die een filmpje heeft of een simpele uitleg.
 
iemand die me uit kan leggen hoe ik de voorvering van mn versys-1000 uit 2012 moet instellen? YouTube en de handleiding geven weinig houvast. De Youtube filmpjes hebben het over 'clicks' terwijl de manual aangeeft dat de voorspanning op beide poten ingesteld moet worden door linksom-rechtsom te draaien. Zoals wellicht bekend heb ik links een rode moer zitten die afgedekt is en rechts een moer waarbinnen ik de terug-demping kan instellen. Iemand die een filmpje heeft of een simpele uitleg.
Even met gestrekt been: 2012 , nog nooit vervangen? beter want dan mag je voor een nieuwe set hypro, voor en achter en die stellen het af op jou gewicht.
 
Even met gestrekt been: 2012 , nog nooit vervangen? beter want dan mag je voor een nieuwe set hypro, voor en achter en die stellen het af op jou gewicht.
ik heb 'm nu ongeveer 2 maanden. Zover ik weet heeft de machine netjes zn beurten gehad en dus is de olie ook geinspecteerd/vervangen, maar zéker weet je dat natuurlijk nooit. De eerstevolgende beurt gaat de inspectie natuurlijk gebeuren. Als het niet hoeft, dan hoeft het niet. En om zomaar 600+ euro uit te geven...... eerst maar eens kijken wat ik nu al simpel kan verbeteren.
 
Gisteren mijn Versys verkocht , natuurlijk voor veel te weinig maargoed hij is weg voordat het seizoen echt over is en dan blijft die sowieso staan tot volgend jaar.
Nu eens bedenken wat ik ga kopen , wel wordt het de volgende keer serieus proefrijden want ik heb geen zin om weer na een uur een tintelende hand te krijgen waar ik vervolgens een dag last van heb :P
 
Gisteren mijn Versys verkocht , natuurlijk voor veel te weinig maargoed hij is weg voordat het seizoen echt over is en dan blijft die sowieso staan tot volgend jaar.
Nu eens bedenken wat ik ga kopen , wel wordt het de volgende keer serieus proefrijden want ik heb geen zin om weer na een uur een tintelende hand te krijgen waar ik vervolgens een dag last van heb :P
Ik herken dit wel , ooit op mn Ninja was het gruwelijk maar heb dat toen opgelost met meerder lagen vilt (ook verwarmingsbuis-isolatie uitgeprobeerd: je moet wát ;-) ) en nu i.d.d. met mn Verys weer, soms even opnieuw vastpakken scheelt wel , maar blijft raar: op mn vorige motor (Fazer-600) eigenlijk nooit last van gehad, alleen na uren achter elkaar en dan meteen over als ik afstapte.
 
Ik had er op de GSX S 750 en 1000 amper last van en op de racefiets ook niet en je zou zeggen op alle 3 druk je veel meer op je handen en heb je meer druk op je schouder want daar komt het vandaan.
Het maakt het rijden er niet leuk op in ieder geval en 2 weken geleden toen ik in mijn cabrio stapte dacht ik dit is toch veel leuker en dat was ook echt de druppel voor de kawa 🙈
 
terug van een weekendje sauerland op de versys,
was wel leuk, mooi weer, mooie weggetjes, boel motorrijders daar

en ook last van dood handje links, vooral bij snelweg rijden..
 
Ik heb deze ervaring nog niet mee gemaakt met tintelende vingers of handen met de Versys en zou zo ook niet weten waar dit aan kan liggen, misschien de hoogte van het stuur .
 
Ik kan op de versys zo een paar uur rijden zonder enig probleem en een andere keer heb ik het met 15 minuten, Best gek eigenlijk.
 
komt bij mij uit de schouder dus een grip gaat niet helpen alleen de positie war ik heb
Het zat bij mij ook in me schouder altijd, op de bulldog en de versys.
stuur verhoogd en versteld maar hielp maar een beetje altijd.
Sinds dat ik er zo’n hulpstuk op heb , ja degene die ook op de lesmotor zit , rij ik nu uren zonder problemen of heel licht.
Louis GASHANDVAT-HULP VOOR OVERSIZE-GREPEN
Het is dus minder constant knijpen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan