Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Hoi allen! Ik ben sinds 8 december in het bezit van een versys 1000 12. Ik heb er al wat kilometers mee gereden, wil er van de zomer mee naar zuid Frankrijk gaan. Weten jullie waar je binnentassen voor de originele koffers kan kopen? Als dit nog mogelijk is?

Gr,
 
Hoi allen! Ik ben sinds 8 december in het bezit van een versys 1000 12. Ik heb er al wat kilometers mee gereden, wil er van de zomer mee naar zuid Frankrijk gaan. Weten jullie waar je binnentassen voor de originele koffers kan kopen? Als dit nog mogelijk is?

Gr,

Die?
 
Dank voor je snelle reactie! Had deze ook gevonden, zie alleen dat deze vanaf 2015 zijn. Nu weet ik niet wat de verschillen zijn tussen de koffers van de 2012 en na 2015 zijn?
 

Die?
Nope, volgens mij niet (koffervorm is anders van de 2012).

Deze zouden wel eens kunnen passen:
Naamloos.png
 
Hoi allen! Ik ben sinds 8 december in het bezit van een versys 1000 12. Ik heb er al wat kilometers mee gereden, wil er van de zomer mee naar zuid Frankrijk gaan. Weten jullie waar je binnentassen voor de originele koffers kan kopen? Als dit nog mogelijk is?

Gr,
Ik heb de Versys niet meer maar heb nog wel setje originele binnentassen liggen.
 
Hoi allen! Ik ben sinds 8 december in het bezit van een versys 1000 12. Ik heb er al wat kilometers mee gereden, wil er van de zomer mee naar zuid Frankrijk gaan. Weten jullie waar je binnentassen voor de originele koffers kan kopen? Als dit nog mogelijk is?

Gr,
De 2012 heeft de Givi V35 zijkoffers, misschien heb je daar wat aan.
 
De tassen van mijn 2016 Versys passen dan ook niet. Heb ik begrepen.
Klopt. De eerste Versys modellen (650 en 1000) waren geleverd met de Givi V35, in 2015 kwamen er koffers op beide modellen die Kawasaki samen met Givi heeft gemaakt ofzo, die hebben ook geen rekken nodig. Of de V35's binnentassen hebben weet ik niet.
 
Ja, voor de v35 heeft givi de T443.

70 euro.

Op de givi site zie ik dat er een nieuwe versie is (t443d).


Kawasaki heeft er ook nog. 40 euro.
 
In de markt voor een Versys 1000. Zeer binnenkort eens uitgebreid gaan testen.
Is er een groot verschil tussen een nieuwe MY 2022 of een 2021 model?
 
Volgens mij heeft de 2022 keuze uit de extra kleuren samenstelling.

* Metallic Graphite Gray/Metallic Diablo Black/Metallic Flat Spark Black
* Emerald Blazed Green/Metallic Diablo Black/Metallic Spark Black
 
Terug
Bovenaan Onderaan