Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Een achteraf ingebouwde schakelaar? Om tegen te gaan dat dit soort foto's mislukken door een hinderlijk schijnende koplamp?
Heb ik ook zo gedaan zodat ik de lampen uit kan schakelen en de angeleyes aan
A6560724-E636-4D58-A281-6B38D82AA46F.jpeg
 
Ah dammit!! Ik wist het!! Ik wist het!! Dat die boeven bij Kawa in 2021 het kleurenschema van de nieuwe Versys he-le-maal voor elkaar zouden krijgen! That one looks good!
2021_Kawasaki_Versys_1000_SE_LT_Skyhook_vering-1bca2d2f.jpeg
 
Iemand hier al eens zelf de kleppen gesteld ? Heb gisteren een beurt gedaan incl nieuwe bougies, best een beetje pielen qua ruimte. Vraag me af of zelf kleppen stellen wel lekker te doen is ......duurt nog even maar dan weet ik dat alvast.
 
Iemand hier al eens zelf de kleppen gesteld ? Heb gisteren een beurt gedaan incl nieuwe bougies, best een beetje pielen qua ruimte. Vraag me af of zelf kleppen stellen wel lekker te doen is ......duurt nog even maar dan weet ik dat alvast.
Als je niet weet wat je doet haal je ongemerkt teveel los. Let op de toleranties en je hebt mogelijk verschillende shims nodig voor correcties. Heb je een adres waar je die kunt halen/ruilen. Best wel een hele klus. Dit is eigenlijk een dingetje voor een ervaren vakman.

Succes Bertje.
 
Het witte gedeelte is niet zo "erg", het onderste deel wordt toch wel wat vuiler als je een km-tje of 10 offroad gereden hebt met zand/stenen en slijk.
We zij de laatste week van september in Italië geweest, en op de Croce Domini, in de buurt van het Grada meer, was dus een heel stuk onverhard.
Maar wat in de route staat, wordt gereden is ons moto😎🏍

Er moet wel wat spanning in zitten natuurlijk
IMG_20200928_122346.jpg


En dan ziet hij er zo uit dus:
IMG-20200929-WA0005.jpeg
IMG-20200929-WA0007.jpeg
😎
 
In mei 2013 zijn we met onze "gewone straatmotoren" ( 2 x Fazer1000 en ZR7 ) ook door de tunnel op de Col de Parpaillon op 2637m, een van de hoogste bergpassen in Frankrijk, over gestoken.
Daar bleven ze ook niet zo zuiver.
2013-9-24 (107).JPG


In de link hieronder , met op ca. 7min30 de feitelijke tunnel.

Het enige verschil is dat we hem andersom gereden hebben 😊, maar hij was wel zo'n beetje aan de limiet voor onze motoren😊

 
In mei 2013 zijn we met onze "gewone straatmotoren" ( 2 x Fazer1000 en ZR7 ) ook door de tunnel op de Col de Parpaillon op 2637m, een van de hoogste bergpassen in Frankrijk, over gestoken.
Daar bleven ze ook niet zo zuiver.
Bekijk bijlage 1552611

In de link hieronder , met op ca. 7min30 de feitelijke tunnel.

Het enige verschil is dat we hem andersom gereden hebben 😊, maar hij was wel zo'n beetje aan de limiet voor onze motoren😊


Die zou ik niet eens graag met m'n VERSYS 1000 willen doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan