Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Beschouw mij zelf ook niet als een crimineel. De laatste keer dat ik met de politie te maken had, was enkele maanden terug toen ik op mijn Kawa reed en te (crimineel) hard uit de bocht ging. Heb toen alleen maar positieve ervaringen met hen gehad.
 
Net een akelige bijna 200 euro uitgegeven aan dom stukje plastic. Aangezien ik geen gebruikt kontdeeltje kon vinden. 🫣
 
Ziet er eigenlijk helemaal niet slecht uit, klein zakkertje in een hoekje. Maar niet storend. Ben benieuwd hoe de pasvorm is.

Mocht er nog iemand een kapotte buddyseat hebben liggen zou ik die graag overnemen. Wil graag een soort bagagedrager maken, om kleine tas op vast te zetten.
 

Bijlagen

  • IMG_20240228_220552820.jpg
    IMG_20240228_220552820.jpg
    386 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240228_220601245.jpg
    IMG_20240228_220601245.jpg
    325,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240228_220611461.jpg
    IMG_20240228_220611461.jpg
    519 KB · Weergaven: 0
Sinds kort mijn Z650 ingeruild voor Z900 uit 2021. Al een paar keer lekker gereden, hopelijk is het snel lekker weer zo dat ie weer naar buiten kan.😀
 

Bijlagen

  • IMG_1253.png
    IMG_1253.png
    1 MB · Weergaven: 0
Zo, van de week mijn Daytona 675 (2006 en 75.000 km op de teller) weggebracht voor groot onderhoud. Ik merkte wat aan de remmen, maar uiteindelijk bleken blokken en schijven vervangen te moeten worden, klauwen gereviseerd, wiellagers waren op. Conclusie voor mij was dat ik hem gezien kosten liever van de hand deed. Hij was de reparatie wel waard, maar rij er ook dagelijks woon werk op heel het jaar door.

Bij de motorzaak gekeken waar ik hem altijd wegbreng en die hadden een 2014 z800 staan met 25.000 op de teller. Proefrit gedaan en goed overeengekomen over de prijs. Ik weet niet of ik bij een z800 uit zou zijn gekomen als ik gewoon normaal zou gaan zoeken naar een andere motor, maar vind het wel een heel tof model. Normaal gesproken zou ik alles al weten over een motor voor ik ernaar zou gaan kijken, maar nu dus niet. Achteraf gelezen dat er ook een z800e bestaat met minder vermogen? Als ik het kenteken bij de rdw invoer staat er gewoon handelsbenaming z800 en als type zr800a, dan is het dus neem ik aan een gewone vol vermogen toch?
Lees ik nu dat ze met en zonder abs uitgegeven zijn. Geen idee eigenlijk of deze abs heeft, wat overigens geen dealbreaker is hoor. Ik ga er gewoon eens een tijd op rijden en kijken of ik er vriendjes mee wordt. ;)

IMG_1405.jpeg
IMG_1404.jpeg
IMG_1402.jpeg
IMG_1399.jpeg
IMG_1401.jpeg
IMG_1400.jpeg
 
Ik zou wel graag van iemand bevestigd of ontkracht hebben of je bij de rdw kan zien of het een z800e is. Zoals gezegd staat er bij mij gewoon z800 en zr800a bij de rdw. Dan kan het toch geen e zijn?
 
Ah ok! Thanks. Dat is in ieder geval mooi meegenomen. En ik vind inderdaad net op internet dat een z800e ook echt zo als handelsbenaming bij rdw staat, dus als er bij kenteken invoeren gewoon z800 staat kan het geen e zijn begrijp ik.
volgens mij is het qua abs anders dan hiervoor gezegd. Wat ik op internet zie;

Zr800A = vol vermogen, geen abs
Zr800B = vol vermogen, wel abs
Zr800C = 70kw , geen abs
Zr800D = 70kw, wel abs

C en D zijn dus z800e
 
Laatst bewerkt:
Ik wil denk ik wel de standaard demper vervangen ergens dit jaar. Iemand tips? Ik vind Bodis de mooiste, maar echt té duur. Verder zijn er wat betaalbare dempers, maar waarvan ik het moeilijk in te schatten vind of het een beetje kwaliteit is. Wil sowieso met db-killers rijden, maar is het geluid met db-killers wel te doen bijvoorbeeld? Opties;

Sc-projects conische demper
Hp-corse hydroformed black

mij bekendere merken;

mivv suono
Leovince

Wil eigenlijk wel echt Max 500 euro eraan uitgeven. Tips? Ervaring met bovengenoemde of andere?
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waar deze bende normaal gezien zit, kan me niet voorstellen dat dat er zomaar hangt.
IMG_20240318_183730690_HDR.jpg
 
hebben jullie ervaringen met aftermarket seat covers? Pasvorm, kleur? Ik wil er 1 aanschaffen maar ik denk dat als ik hem ook nog moet laten spuiten, dit erg duur wordt. Bij Louis hebben ze iets wat al in kleur is van ‘bodystyle’,en g&g van ermax wat volgens mij exact hetzelfde is. Origineel is niet meer te krijgen geloof ik. Lijkend op origineel is er zat en voor verschillende prijzen, maar geen idee of het ook wat is.
 
hebben jullie ervaringen met aftermarket seat covers? Pasvorm, kleur? Ik wil er 1 aanschaffen maar ik denk dat als ik hem ook nog moet laten spuiten, dit erg duur wordt. Bij Louis hebben ze iets wat al in kleur is van ‘bodystyle’,en g&g van ermax wat volgens mij exact hetzelfde is. Origineel is niet meer te krijgen geloof ik. Lijkend op origineel is er zat en voor verschillende prijzen, maar geen idee of het ook wat is.
Ik heb mij cover op Ali besteld. Kleur is behoorlijk goed, ik vind wel dat hij wat strakker in het slot mag vallen. Dus ga het slotlipje zelf nog eens maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan