Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Ja, buddy is het inderdaad niet.
Maar ben inderdaad wel benieuwd hoeveel ruimte er dan overblijft voor een schijfremslot.
Gebruik je er zelf geen 1 dan @Michel-Z?

En over eventuele issues kan ik nog niets vinden. Geen nieuws goed nieuws toch 

Als ik een slot meeneem dan doe ik die in een tasje aan de tankring (quick-lock)
Maar eigenlijk neem ik geen slot mee als ik ga rijden, gebruik de motor niet voor woon-werkverkeer :-)
 
En nu begrijp ik dat de bagageruimte ongelooflijk beperkt is.
Ik wil wel graag een goed schijfremslot mee kunnen nemen.
Welk model gebruiken jullie? En is het aan te raden er 1 met of juist zonder alarm te nemen?
Bedoeling is dus dat ik hem dan in de buddy kan meenemen.

Hoop het graag van jullie te horen en hopelijk hebben jullie er dan een nieuwe Z rijder bij binnenkort.

gefeliciteerd met je rijbewijs :t

bijna geen ruimte onder het zadel dat klopt, maar ik heb een cryptonite er in weten te proppen :Y is ook het enigste wat mee kan onder je zadel.ik heb geen gereedschapsetje er in..(zat er ook niet in )
 
Als je een buddyseat cover aanschaft kun je naast je gereedschapsset er een Oxford patriot schijfremslot in kwijt en een metalen plaatje voor onder je standaard voor het geval je je motor op een grasveld neerzet. Ook kan ik me db-killer nog kwijt onder het zadel waar ik op zit.
 
even ter info
ben op zoek naar een midden opbok ding _O- geen paddock maar een hefmechnisme om de Z in 1 keer op te tillen, maar kan de naam ervan niet vinden :?
ik weet dat ze er zijn maar kan ff nix vinden er over.
 
Als je een buddyseat cover aanschaft kun je naast je gereedschapsset er een Oxford patriot schijfremslot in kwijt en een metalen plaatje voor onder je standaard voor het geval je je motor op een grasveld neerzet. Ook kan ik me db-killer nog kwijt onder het zadel waar ik op zit.

Goed om te weten dat het mogelijk is.
Ik wil de motor straks vooral ook voor woon-werkverkeer gaan gebruiken. Ben nu bijna 1,5 uur met OV bezig en straks 35 min op de motor.
Maar dat betekent wel dat je hem veilig op slot wklt kunnen zetten.
Donderdag mag ik m'n pasje ophalen en vervolgens dan snel opzoek en gaan proefrijden.
 
ik krijg mijn z1000 niet opgebokt ?
heb gewoon een bike lift bok met haken,maar krijg hem niet omhoog ?
mijn schouders zijn niet best,maar in geen mogelijkheid krijg ik het wiel niet van de grond.. :?
met mijn voormalige zx10r lukte het wel gewoon (voor en achter)
 
ik krijg mijn z1000 niet opgebokt ?
heb gewoon een bike lift bok met haken,maar krijg hem niet omhoog ?
mijn schouders zijn niet best,maar in geen mogelijkheid krijg ik het wiel niet van de grond.. :?
met mijn voormalige zx10r lukte het wel gewoon (voor en achter)
hqdefault.jpg
 
Voor een maat met wat stormschade ben ik op zoek naar een kappenset en tank voor een z750 2003-2006. Heeft iemand hier misschien nog wat liggen?
 
Voor een maat met wat stormschade ben ik op zoek naar een kappenset en tank voor een z750 2003-2006. Heeft iemand hier misschien nog wat liggen?

Ben al maanden op zoek naar een degelijke tweedehands tank voor zo’n zelfde model maar buiten de originele van 1000 euro niks gevonden.

Ook motorslopen gevraagd enzo maar zonder succes helaas
 
Met hoeveel bandenspanning rijden jullie voor en achter? En natuurlijk een paar foto‘s
 

Bijlagen

  • 64A79AA5-05A2-4606-AD11-FFB01293D241.jpeg
    64A79AA5-05A2-4606-AD11-FFB01293D241.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 14
  • 89FC45D8-CC2E-40E1-8C4A-5A313C6CC4CE.jpeg
    89FC45D8-CC2E-40E1-8C4A-5A313C6CC4CE.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 14
Ben al maanden op zoek naar een degelijke tweedehands tank voor zo’n zelfde model maar buiten de originele van 1000 euro niks gevonden.

Ook motorslopen gevraagd enzo maar zonder succes helaas

oow dat is mooi zuur dan. Misschien maar oplappen en overspuiten dan maar.
 
Hey Z eigenaren,

Ik ben deze week geslaagd voor m'n rijbewijs en ik wil binnenkort een motor kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Kawasaki Z800. Vandaar dat ik mij hier even meldt.

Nu heb ik een tweetal vragen.

Ik heb geprobeerd de zoekfunctie te gebruiken en Google, maar kwam niet direct tot een duidelijk antwoord.
Als ik straks bij een Z800 ga kijken, zijn er nog dingen waarop ik extra moet letten voor dit model specifiek? Zijn er known issues?
Ik neem dan iemand mee met verstand van zaken, zodat ik met beide benen op de grond kan worden gezet als ik helemaal verliefd ben geworden.

En nu begrijp ik dat de bagageruimte ongelooflijk beperkt is.
Ik wil wel graag een goed schijfremslot mee kunnen nemen.
Welk model gebruiken jullie? En is het aan te raden er 1 met of juist zonder alarm te nemen?
Bedoeling is dus dat ik hem dan in de buddy kan meenemen.

Hoop het graag van jullie te horen en hopelijk hebben jullie er dan een nieuwe Z rijder bij binnenkort.

Gefeliciteerd Bueno!

Ik rijd zelf een Z900, ik heb een houder van mijn remschijfslot aan de zijkant van mijn blok. Kan ook een optie zijn? Hoef je geen rekening te houden met de ruimte in je buddy.
 
Dank jullie wel allemaal voor de reacties.
Ik zal eens kijken of het dan in de beschikbare ruimte past en anders valt het inderdaad op zo'n manier op te lossen, dat je hem aan de motor vastmaakt.
Vandaag het roze pasje opgehaald en ik wil zaterdag gaan kijken voor een Z800.
Morgen maar eens even bellen.
 
Dank jullie wel allemaal voor de reacties.
Ik zal eens kijken of het dan in de beschikbare ruimte past en anders valt het inderdaad op zo'n manier op te lossen, dat je hem aan de motor vastmaakt.
Vandaag het roze pasje opgehaald en ik wil zaterdag gaan kijken voor een Z800.
Morgen maar eens even bellen.

Ik zag vandaag zelfs eentje die aan je remklauw vastgemaakt wordt, zie je amper zitten... keuze is reuze ;)

Lekker genieten vooral! Welke omstreken ga je rijden zodra je dr eentje hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan