Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
2en8403.jpg

Intussen mijn fiets opgehaald donderdag. Ben er super blij mee! Goeie keus :)
 
Whaha :}
Heb mn motor weg gebracht voor schade taxatie, ik was onderuit gegaan door aanrijding met een eend ;( Gelukkig is het allemaal verzekeringswerk :)

Waar reed jij dan?Ziet er goed uit! :]

Ik reed op de zilveren Honda motorscooter. Ik zwaaide nog. In mn gym outfit :+

Was dat vandaag gebeurd?
 
Laatst bewerkt:
Ik reed op de zilveren Honda motorscooter. Ik zwaaide nog. In mn gym outfit :+

Was dat vandaag gebeurd?

Whahaha was jij dat?! Ik dacht eerst dat het een gewone scooter was _O-. Moet ik toch maar beter op gaan letten :+

Was vorige week gebeurd maar had al het een en ander vervangen zodat de schade minder zichtbaar was :X .
Nu moet er alleen nog een deuk uit de tank worden gehaald en de hele linker kant helemaal opnieuw worden gespoten.

verzekering betaald *O*
 
Even pijlen.

Afgelopen nacht de motor genoodzaakt buiten gestaan, in de regen. Toen ik 'm net pakte, bij de eerste 200 meter, hield de motor in. Kon 't gas open draaien maar reed nie harder dan 55 a 60 km/u. Ding reed gewoon op 2 cilinders en het leek alsof die gewoon werd begrenst op vermogen voor een meter of 200.

Heeft iemand anders dat ook is een keer gehad?
 
uhh nu weet ik heb niet alle wijsheid in pacht maar een er6 die op twee cilinders loopt perfekt als die op 3 of 4 cilinder loopt is het motor blok magisch of je heb twee blokken in 1 gefrot
 
Hij zegt ook dat hij gewoon op 2 cilinders rijd het gaat hem om die magische begrenser.
Sorry ik heb er nog nooit last van gehad.
Loopt je gaskabel soepel kan er smurrie in de tank zitten na het lange stilstaan?
Check je benzinefilter is.
Als het in je computer zit geeft hij volgens mij een storing.
 
Laatst bewerkt:
Zo.. het eerste deel van de route is getest... en zelfs mijn pa vind hem best leuk! (Dol enthousiast was volgens hem iets te overdreven :+ )
Zijn wel wat kleine puntjes om aan te passen, maar dat komt wel goed ;)
Zo vandaag even actie genomen zodat er geen verjaardagsfeestje zal worden gegeven op de 26ste, maar het weekend erna. O-)
Nu niet snel de datum aanpassen, want dan heb ik een probleem. :(
 
mss vocht bij de bougies gekomen? od bij de onsteking

Tja, dat vermoedde had ik ook. Maar geen storing of w/e zichtbaar in display.
Beetje raar... Hopelijk is het eenmalig.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd....8_10202257263458279_1514527503630634132_n.jpg

Gisteren mijn motor opgehaald. Hij is nog niet helemaal af, de nieuwe kentekenplaathouder was helaas nog niet binnen.

Vandaag maar lekker een stukkie rijden

Nice, vele veilige en plezierige kilometers toegewenst!
Tot wellicht op de meeting 26 juli?

oh ja dat wilde ik nog zeggen.. het word een andere datum.... :+

grapje!!! leuk dat je erbij bent!!

Lol, start punt was de MC te Barneveld he?
Zet ik 'm gelijk in de agenda ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan