Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk dat is goede info thnx.
Knietjes is niet echt een punt bij me, Mits t niet extreem gek zit de houding is dus belangrijker.

Heb ook wat liggen kijken naar die motor wat VHV1 zei die versys. Stond ik nog van te kijken ik meende dat dat zo'n lelijk hok was maar vond m nog best mooi.

Zal binnekort (op een goede dag van mn rug) Weer eens naar een dealer gaan en dr eens op gaan zitten.
 
Goedenmorgen,

ik zal me even voorstellen: ik ben laura en heb sinds een half jaartje nu een er-6f. Ben er echt super blij mee. Stuurt heerlijk en ben er al een keer naar eifel mee geweest.
Hiervoor 2 andere motoren gehad maar deze is wel de beste.
Hoop hier lekker mee te kunnen lezen!

Groetjes laura
 
Goedenmorgen,

ik zal me even voorstellen: ik ben laura en heb sinds een half jaartje nu een er-6f. Ben er echt super blij mee. Stuurt heerlijk en ben er al een keer naar eifel mee geweest.
Hiervoor 2 andere motoren gehad maar deze is wel de beste.
Hoop hier lekker mee te kunnen lezen!

Groetjes laura
Welkom! *O* *O*
 
Heb je een beetje en tijdspad. Gezien ik op de 5e van juli tot 12 uur werk. Weet niet of ik dan later kan aansluiten, anders kan ik de 5e wel namelijk. Maar ik gok dat je al eerder start...?
Ik dacht idd 10u verzamelen/wegrijden. Moet de route overigens nog wel testen.. hoop hier komend weekend aan toe te komen.
Mocht de route nu gewoon prima zijn, dan kan ik hem je wel toesturen en kun je kijken waar je aan kunt haken :)
Heb nu het idee een lunch stop te maken aan de ijsseldijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik had nog een foto beloofd na het weekendje weg met de motor. Maar helaas is dat er niet van gekomen dus dan maar een foto van 'gewoon' in NL ;-)

Mijn vorige Suzuki GS500 staat er achter:
full




Zijn er hier veel mensen die met vriendin (vriend) achterop rijden? Mijn vriendin heeft nogal lange benen en zit dus helemaal opgevouwen. Na enkele uurtjes begint dat toch aardig onprettig te worden.
Meer mensen die hier ervaring mee hebben? En is er iets aan te doen? Bijvoorbeeld de steuntjes verlagen :?

Andere motor (of vriendin) is nog even geen optie, ik heb ze ongeveer gelijktijdig aangeschaft
 
Ik had nog een foto beloofd na het weekendje weg met de motor. Maar helaas is dat er niet van gekomen dus dan maar een foto van 'gewoon' in NL ;-)

Mijn vorige Suzuki GS500 staat er achter:
[afbeelding]



Zijn er hier veel mensen die met vriendin (vriend) achterop rijden? Mijn vriendin heeft nogal lange benen en zit dus helemaal opgevouwen. Na enkele uurtjes begint dat toch aardig onprettig te worden.
Meer mensen die hier ervaring mee hebben? En is er iets aan te doen? Bijvoorbeeld de steuntjes verlagen :?

Andere motor (of vriendin) is nog even geen optie, ik heb ze ongeveer gelijktijdig aangeschaft



Alles is relatief he, m'n vriendin zat achterop m'n RSV1000R en nu op de ER6N. Zit als gegoten in vergelijking met ;). Ik zou er weinig aan doen, afgezien van vaak een stopje inplannen omtrent benen strekken :)
 
Mijn vriendin zit altijd achterop.
Nu wij een topkoffer hebben durft ze meer naar achter te zitten en tegen de koffer te leunen.
Misschien een optie al ziet het niet direct toffer/koffer uit.
Succes
 
Ik had nog een foto beloofd na het weekendje weg met de motor. Maar helaas is dat er niet van gekomen dus dan maar een foto van 'gewoon' in NL ;-)

Mijn vorige Suzuki GS500 staat er achter:
[afbeelding]



Zijn er hier veel mensen die met vriendin (vriend) achterop rijden? Mijn vriendin heeft nogal lange benen en zit dus helemaal opgevouwen. Na enkele uurtjes begint dat toch aardig onprettig te worden.
Meer mensen die hier ervaring mee hebben? En is er iets aan te doen? Bijvoorbeeld de steuntjes verlagen :?

Andere motor (of vriendin) is nog even geen optie, ik heb ze ongeveer gelijktijdig aangeschaft



Ze kan bij mij achterop ... kom uit Eindhoven dus maak je geen zorgen :-)
 
Graag een beetje speling met betrekking tot de tijd als de rit op 5 juli is. Ik heb toevallig (zonder erbij stil te staan) een tripje naar Goedhart gepland in de ochtend voor 2 nieuwe bandjes en 2 setjes remblokken voor. Ik heb de afspraak om half 10 en misschien duurt het wel 2 uur. :$

Kan ik daarna wel meteen m'n nieuwe bandjes een beetje inrijden! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had nog een foto beloofd na het weekendje weg met de motor. Maar helaas is dat er niet van gekomen dus dan maar een foto van 'gewoon' in NL ;-)

Mijn vorige Suzuki GS500 staat er achter:
[afbeelding]



Zijn er hier veel mensen die met vriendin (vriend) achterop rijden? Mijn vriendin heeft nogal lange benen en zit dus helemaal opgevouwen. Na enkele uurtjes begint dat toch aardig onprettig te worden.
Meer mensen die hier ervaring mee hebben? En is er iets aan te doen? Bijvoorbeeld de steuntjes verlagen :?

Andere motor (of vriendin) is nog even geen optie, ik heb ze ongeveer gelijktijdig aangeschaft



Ik rij bijna elke week wel een keer achterop me eigen motor en moet zeggen dat ik hem vrij comfortabel vind zitten. Zit namelijk ook wel eens achterop een cbr 900 en die zit toch een stuk minder prettig. :X

Misschien eens een keer kijken naar hoe ze zit? Ver naar achteren of juist ver naar voren het kan namelijk nog wel eens schelen. Maar het beste blijft namelijk zelf rijden. _O-
 
Hallo allemaal,

eindelijk heb ik jullie gevonden! ik raak helemaal de weg kwijt op het forum, maar nu kan ik jullie volgen

Volgende week zaterdag mag ik mijn nieuwe Kawasaki er6N ophalen! Ik kan niet wachten!

Groetjes,
 
Oh ja over de rit...
Helaas electrifying.. Maar ik ga toch voor de 26e van juli...
Kunnen de meeste mensen zo te zien.. en dan heb ik iets meer tijd om te testen en eventueel aan te passen... ;)

dus mensen...

MEETING/RIT op 26 juli!!!!!
 
kijk dat is goede info thnx.
Knietjes is niet echt een punt bij me, Mits t niet extreem gek zit de houding is dus belangrijker.

Heb ook wat liggen kijken naar die motor wat VHV1 zei die versys. Stond ik nog van te kijken ik meende dat dat zo'n geweldige motor is en vind m nog best mooi.

Zal binnekort (op een goede dag van mn rug) Weer eens naar een dealer gaan en dr eens op gaan zitten.


zet mij ook maar op de lijst van de 26e !!!!

:W
 
Zo.. het eerste deel van de route is getest... en zelfs mijn pa vind hem best leuk! (Dol enthousiast was volgens hem iets te overdreven :+ )
Zijn wel wat kleine puntjes om aan te passen, maar dat komt wel goed ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan