KauweKlauwRit2005/2006

KKR in de maand MAART

  • 5Maart

    Stemmen: 2 18,2%
  • 12Maart

    Stemmen: 5 45,5%
  • 19Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • 26Maart

    Stemmen: 4 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Ik heb anders mooi niets gezien. Je geeft ze een mail adres :(
nie zo kwaai hee :P

Ik heb laatst op verzoek een email alias aangemaakt voor de altijd-ouwe-brikken-toer-mee-rijden-club. Een aantal die toen bij dat obt topic mee dis-cu-si-eer-den wilden erbij. Staan er uiteindelijk maar een handjevol brikkers op dat lijstje. :Y Maar wel de die-hards. *O*

Ik wil je er wel bij zetten. ;) (principe = je doet zonder af te melden in principe bij elke obt mee)

En voor het mailen, de topicstar(s)ter van een nieuw obt topic of de eertste van AOBTMR-club die dat topic ontdekt kan dus een mailtje sturen naar de hele groep via het email alias. *O*
 
hehehe, Magnamaniac had hem naar mij gestuurd :P Kan zelf trouwens niet in Februarie tenzij het het eerste weekend is. Moet op vakantie met het vrouwtje of zoiets :P
 
mag ik me bij deze ook aan melden om mee te rijden
denk dat tegen die tijd de 25 jaar oude machien wel rijdende is

fijne dagen allen alvast
 
Gezellie en zo te zien ook een aantal bekende/beruchte ;) nicks onder de deelnemenden.

Zet mij maar ook op de "eventueel-gaat-mee-lijst"
(en ik beschouw mijn ZRX nog niet als brik, maar de km-stand begint nu wel aardig op te lopen.) :]
 
Hmm Maart ziet er wel erg populair uit. had deze week nog willen voorrijden, maar het is wit en dan blijft ie mooi onder zijn doekie staan
 
Ben vandaag gewoon op de brommer (<50cc) naar 't werk gekomen en ik geef je geen ongelijk, het is GLAD, fietspaden strooien is blijkbaar te veel moeite.
Ben diverse stukken gewoon tussen de auto's over de 80-km/u wegen gereden, ze reden toch maar 40-50 :+
 
Ben vandaag gewoon op de brommer (<50cc) naar 't werk gekomen en ik geef je geen ongelijk, het is GLAD, fietspaden strooien is blijkbaar te veel moeite.
Ben diverse stukken gewoon tussen de auto's over de 80-km/u wegen gereden, ze reden toch maar 40-50 :+
vanavond weer eens de CB opstarten, daar rij ik toch iets liever op met die zooi op de weg, weegt iig een stuk minder dan de K100 en dat is toch wel verrotte prettig als je toch eens een glad stukkie tegen komt
 
...Hallo!...
yaya.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan