Josh Herrin

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Ben ik de enige die uitkijkt naar 2013 AMA Pro Superbike Champion Josh Herrin die meedoet aan het komende moto2 seizoen?

https://www.facebook.com/joshherrin2
Josh Herrin (@joshherrin) | Twitter
2013 AMA Pro Superbike Champion Josh Herrin Completes Moto2 Test In Spain
Page not found!
Josh Herrin: America’s next big hope? | MotoGP™



940833_583265651750034_1470025518_n.jpg


1534700_602715659805033_1948313515_o.jpg


1401542_556664487743484_1105039934_o.jpg


BWlm4nKIcAAUCns.jpg


1522462_583044201783913_756939650_o.jpg
 
josh wie? nog nooit van hem gehoord, moet ook zeggen dat het amerikaanse superbikes volledig aan me voorbij gaat, is hij de nieuwe Ben Spies?
 
Nee, je bent niet de enige! ;)
Ik keek via MotorsTV regelmatig naar AMA.
Ik verwacht wel wat vuurwerk van die gozer! })
 
Ik kijk er zeker naar uit maar verwacht er nog niet bijzonder veel van. Talentvolle coureur maar niet uitzonderlijk. Werd kampioen in een jaar dat Hayes veel pech had, en buiten Hayes en Herrin zat (zit) er verder niet veel talent in dat AMA kampioenschap. Hayden niet, en Cardenas ook niet.

Ben benieuwd wat die kan nu er echt geracet zal moeten worden. 8-)
 
Ik kijk er zeker naar uit maar verwacht er nog niet bijzonder veel van. Talentvolle coureur maar niet uitzonderlijk. Werd kampioen in een jaar dat Hayes veel pech had, en buiten Hayes en Herrin zat (zit) er verder niet veel talent in dat AMA kampioenschap. Hayden niet, en Cardenas ook niet.

Ben benieuwd wat die kan nu er echt geracet zal moeten worden. 8-)


mooh een amerikaan in de moto 2 is wel leuk :Y :Y :Y

gasten zijn een stuk vriendelijker ;)

en spreek uit ervaring :Y
 
Laatst bewerkt:
mooh een amerikaan in de moto 2 is wel leuk :Y :Y :Y

gasten zijn een stuk vriendelijker ;)

en spreek uit ervaring :Y
Amerikanen een stuk vriendelijker? Dat kan kloppen, zo vriendelijk dat ik één ervan tot mijn vriendin heb genomen. _O-
 
Trouwens nog wel een leuke anekdote over Herrin. Toen ik in Amerika stage liep voor die kledingfabrikant, werd Herrin het jaar ervoor nog door dat merk gesponsord. Toen zijn pak gemaakt werd voor hem, wilde hij perse de naam van zijn vriendin er op de e.o.a. manier in verwerkt zien. Klant is koning dus zo geschiedde, en toen de relatie stuk liep weigerde hij nog langer met dat pak te rijden en wilde hij een nieuw pak waar de naam van zijn vriendin niet op stond. _O- _O-
 
Amerikanen een stuk vriendelijker? Dat kan kloppen, zo vriendelijk dat ik één ervan tot mijn vriendin heb genomen. _O-


_O- _O- _O-

dat had ik al mee gekregen :D


heb er een paar leren kennen in de supermoto in NL en een deel ervan zit weer in amerika

eigenenaar van NHF Supermoto School is nu in duitsland en gaat in aprl terug voor zijn zaak . als het mee zit ga ik bij hem trainen voor een paar weken .
 
Laatst bewerkt:
Trouwens nog wel een leuke anekdote over Herrin. Toen ik in Amerika stage liep voor die kledingfabrikant, werd Herrin het jaar ervoor nog door dat merk gesponsord. Toen zijn pak gemaakt werd voor hem, wilde hij perse de naam van zijn vriendin er op de e.o.a. manier in verwerkt zien. Klant is koning dus zo geschiedde, en toen de relatie stuk liep weigerde hij nog langer met dat pak te rijden en wilde hij een nieuw pak waar de naam van zijn vriendin niet op stond. _O- _O-


whahahhaa das echte liede..... _O- _O- _O- _O- _O-
 
Vers racebloed uit Amerika is goed :Y voor de motorsport,het zal een leerjaar worden voor Herrin.
Zie nu hoeveel spaanstalige de top bestoken en het ziet er naar uit dat het blik talentvollerijders uit Spanje is nog lang niet leeg .
 
True soms kom ik er zelf niet altijd uit of het gemeende vriendelijkheid is of niet omdat je soms wel heel hartelijk ergens wordt verwelkomd :9

In april terug eens een roadtrip aan de west coast, looking forward...maar hiermee zijn we weer goed off topic bezig.



Amerikanen een stuk vriendelijker? Dat kan kloppen, zo vriendelijk dat ik één ervan tot mijn vriendin heb genomen. _O-
 


Mwah..... Herrin.... leuke coureur, maar niet meer dan dat. Maar goed wie weet kan hij verrassen, zou mooi zijn voor Amerika.

Ik kijk persoonlijk meer uit naar het Speed Up team, Lowes en Nocco. Maar daar gaat dit topic niet over. :+
 
Genomen? Had ze zelf niks over te zeggen zeker. Klinkt als dwang... arme meid. :+
Hmm, heel eerlijk gezegd is dat nog waar ook en is dat een verhaal dat we zelf vaak vertellen en elkaar vaak aan herinneren. :+

Toen we elkaar net kenden vertelde ik haar de hele tijd: "You are dating me" terwijl zij het zag als "I am going on dates with him", ik dacht dat we al samen waren en kende het verschil tussen "dating" en "on dates" niet zo goed in het Engels. Heb d'r nooit echt gevraagd. Dit ging een week of wat zo door tot zij besloot dat ze me eigenlijk toch wel leuk vond en wel kon leven met "dating him" in plaats van alleen "on dates with him". Ik heb d'r dus eigenlijk maar gewoon verteld dat ze mijn vriendinnetje was _O- _O-

Om het off-topic goed te maken een plaatje:

josh-herrin-monster-energy-graves-yamaha-superbike-race-1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hmm, heel eerlijk gezegd is dat nog waar ook en is dat een verhaal dat we zelf vaak vertellen en elkaar vaak aan herinneren. :+

Toen we elkaar net kenden vertelde ik haar de hele tijd: "You are dating me" terwijl zij het zag als "I am going on dates with him", ik dacht dat we al samen waren en kende het verschil tussen "dating" en "on dates" niet zo goed in het Engels. Heb d'r nooit echt gevraagd. Dit ging een week of wat zo door tot zij besloot dat ze me eigenlijk toch wel leuk vond en wel kon leven met "dating him" in plaats van alleen "on dates with him". Ik heb d'r dus eigenlijk maar gewoon verteld dat ze mijn vriendinnetje was _O- _O-

Om het off-topic goed te maken een plaatje:

Ook leuk vriendinnetje Joris . ;) :N

[afbeelding]
 
Ho ho, er zijn wel meer Amerikanen geweest van wie men hier nog nooit gehoord had, bijvoorbeeld ene Kenny Roberts. Nog nooit van gehoord en werd gelijk even wereldkampioen. Ik zeg niet dat Jos Herrin ook wereldkampioen wordt maar om nu al te lachen dat hij niks kan gaat te ver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan