Je moet ooit.

DuDennus

MF'er
8 okt 2011
79
49
Amsterdam
Tja, na lang wikken en wegen, uren rondstruimen op het forum en genieten van de motoren en toffe verhalen vond ik (moreel gezien) dat ik toch maar een accountje aan moet maken.

Mijn naam is Dennis en ik woon in het pitoreske Numansdorp, Zuid-Holland.
Ik ben 17 jaar oud, en word eind november 18. (Jaja, ik zie jullie al denken: Pff, help, weer zo 1!!)

Sinds ik m'n scooter, een Yamaha Aerox, had was ik in feite al gek van motoren. Nooit echt wat mee gedaan, beetje kijken, nooit serieus over nagedacht gezien geld nooit een rol speelde en ik zoiets had van: Agh, rijbewijs en alles kan ik toch nooit zelf betalen..

Totdat de big change kwam en ik 'klaar' was met aan mijn scooter kloten en hem gewoon gebruikte om rondjes op te rijden. Scooter-freaks.nl werd afgesloten en Motor-forum kwam aan bod.

Na maanden rond gekeken te hebben op dit forum, 100'en pages bekeken te hebben en vol emotie meerdere verhalen gelezen te hebben, moest ik ook maar aan de bak, vond ik van mezelf.

De planning staat nu dat ik als eerste mijn autorijbewijs ga halen, lang leve paps en mams die 't betalen!! En als het goed is ga ik zomer 2012 de eerste motorlessen nemen en ik hoop dus ook diezelfde zomer mijn roze pasje aan te vullen.

Gezien ik natuurlijk een arme student ben, richt ik me allereerst op het sparen, dan op het halen van het motorrijbewijs, en dan zien we verder.

Veel posten zal ik niet gezien ik gewoon 0 ervaring heb, maar dat komt vast nog wel!

Arivederci!
 
full


full


Welkom op het MF !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

en wordt vanzelf hier gespot: [Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

full


7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan