Jaloerse k*lerel**er bij Vredestein !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzwanink

I need Vitamin Sea
5 jun 2010
5.667
4.875
:( ff me gal spuwen want ik ben woedend!!! :(

Afgelopen woensdag mooi me motor gewassen, gepoetst en alle alu delen weer mooi glimmend gemaakt. smiddags ( rond 12.00 uur ) moest ik in Enschede naar Vredestein. ik me max daar mooi geparkeerd in het overdekte fietsenhok met speciaal motorhoekje. Rijd rond een uur of 3 naar huis en zet de motor onder het afdak van mijn schuur. Ga ik avond eten, kijk naar de max en denk eerst nog bij mezelf, "wat heb ik toch een hoge achterband"

Zie ik ineens dat mijn chrome spatvanger eraf is. GODVER***E :(

Kijk ik bij de motor en is hij precies bij achteras van het wiel afgebroken. Tja 2 dingen mogelijk... Metaal moeheid..... of moedwillig door iemand afgebroken.

Nader inspectie laat mij concluderen dat iemand moedwillig aan het breken is geweest :( Omdat ik bij het poetsen nooit scheurtjes of iets dergelijks heb gezien aan de draagarm van de spatscherm. Ten 2e omdat het kleine gedeelte wat nog aan de motor zit erg verbogen is.

wat een jaloerse kolerelijer die dit gedaan heeft. Maar mocht het een echte kerel zijn, as maandag heb ik weer ochtend dienst, en kom je persoonlijk om 15.10 naar de motor stalling
 
Laatst bewerkt:
sommige mensen kunnen het niet hebben dat andere mensen mooier spul als zichzelf hebben....
dus moet het maar stuk B|

ik hoop dat je die mongool nog tegenkomt..
zijn er geen camera beelden?
 
nope, hele auto parkplaats staat vol met cameras, portier zit om de hoek bij de motors, maar niks gezien
 
Ik denk niet dat als iemand je motor heeft vern**kt dat hij dit bericht leest. Ik neem aan dat hier allemaal motorliefhebbers op het forum zitten.

Maar is vet klote! dat zal wel weer petjesvolk gedaan hebben die jaloers zijn dat hun eigen kymcotje of aeroxje niet zo stoer is als een dikke max.
 
Laatst bewerkt:
de dader zal dit idd hier niets te zoeken hebben, maar zoals in de openings post moest ik me opgekropte gevoelens ff kwijt. gaat mij zo zeer niet eens om het onderdeel, alhoewel dit wel mooi was, maar meer om het feit dat hoogstwaarschijnlijk, (want bewijzen kan ik het niet, allen concluderen uit de schade vorm,) iemand iets moest slopen
 

Ja, zijn de opnames bekeken? Best kans dat als je telang wacht dat de band weer is overschreven met nieuwe beelden. Sommige van de apparaten hebben banden met een eindeloze lus of beginnen zelf weer opnieuw. Dus als je die band er niet optijd uit trekt....

Daarbij ook de politie inschakelen en met hun het afgebroken gedeelte zoeken. Als er dan iemand is op de beelden die zich verdacht gedraagt maar dat de actie zelf niet op beeld staat kun je eventueel vinger afdrukken laten vergelijken.
 
Er lopen een hoop van dit soort trieste lui rond. Jammer dat ze het niet durfen als je er bij staat.
 
Zou wel raar zijn als je voor Vredestein werkt, of dat Vredestein een klant van je is, echt reclame voor hun is dit niet. Ook niet van de dader btw.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan