Italdag 2009 Tiel 23 augustus

nog wat foto's
full

Een mooie V-Max gezien, incl. NOS! en een monster achterlicht :Y
Je bedoelt een mooi Aprillia kuip gezien en oud monster achterlicht op een K-rechtuit Jap
Het ding had aan de linkerzijde naast de tank wel een dubbel Urinair ....dat was wel makkelijk O-) :X :W :+

full

De hoge nood Lozings gaten O-)

Laatst bewerkt:
Jullie vielen ook niet weinig op. Hoogzwangere vriendin die (terecht) trots met haar buik naar voren liep en een zwaar getatoeeerde vent als bodyguard om de ongeboren vrucht te beschermen.

Nou, mijn bodyguard poging heeft geholpen, zondagavond begon het en maandag avond, 22 uur later, is onze zoon geboren *D *D hij heeft al een ducati mutsje, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen

Nou, mijn bodyguard poging heeft geholpen, zondagavond begon het en maandag avond, 22 uur later, is onze zoon geboren *D *D hij heeft al een ducati mutsje, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
Heeee flapsteerd man . *O* ... komt vast door die zware dreunen uit die brommers ... :Y :Y

Voluit heet ie Damien Leonardus Ronald, roepnaam is Damien.

Inderdaad net als het ventje uit The Omen }) })

Gefeliciteerd, naast me zit nog iemand te huffen en puffen, gaat erom spannen de komende dagen, maarrrr ducati corse T-shirt ligt al klaar hahaha

Laatst bewerkt:
Yep....maar is gewoon een MH900E hoor... was rond 2000 een Duc model.
Staan af en toe 2e hands te koop.
Was een beperkte versie maar ik weet exacte verhaal niet.

http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=nl-486334

linkje ff in balk copy/ paste :9

Dat is het verhaal. Ondercarter is helaas van plastic, ipv zandgegoten, zoals het had behoren te zijn. Ook de chromen neusring is van plastic.

Ik heb altijd zoiets van "als je dan toch een speciale versie uitbrengt doe het dan perfect en vraag EUR 1.000,= meer", dat interesseert die liefhebber toch niets.

"MH" staat voor Mike Hailwood.

Laatst bewerkt:
Zeker, heb er wel een paar keer omheen gelopen om alle details te bewonderen, stoere bak :Y

bij de weg, ik spote je auto in beusichem, onderweg naar mijn broer.. Heb je um maar uit de voortuin gehaald?? :P :P

Terug
Bovenaan Onderaan