Isle of Man regels helm vizier

JorritEnzo

MF'er
30 sep 2007
232
0
Hooghalen
met een weekje gaan we naar het eiland man en omdat ik er nog nooit
eerder ben geweest wil ik er van alles af weten.
ben wel veel te weten gekomen, maar wat mij nog niet duidelijk is dit:

is een donker helm vizier verboden op het eiland?

Of mag wel maar alleen met daglicht


anders moet ik ff een heldere kopen (duur en minder mooi) :/
 
met een weekje gaan we naar het eiland man en omdat ik er nog nooit
eerder ben geweest wil ik er van alles af weten.
ben wel veel te weten gekomen, maar wat mij nog niet duidelijk is dit:

is een donker helm vizier verboden op het eiland?

Of mag wel maar alleen met daglicht


anders moet ik ff een heldere kopen (duur en minder mooi) :/

Dat Wil je alleen met daglicht
 
Denk niet dat er daar ook maar iemand zich wat aantrekt wat voor vizier je hebt :+ .
Maar idd, regen of donker is hel met donker vizier. Ik neem beide vizieren mee, als ik zeker ben van mooi weer zet ik mijn 'spiegelvizier' er op, anders het gewone uiteraard :) .
 
Denk niet dat er daar ook maar iemand zich wat aantrekt wat voor vizier je hebt :+ .
Maar idd, regen of donker is hel met donker vizier. Ik neem beide vizieren mee, als ik zeker ben van mooi weer zet ik mijn 'spiegelvizier' er op, anders het gewone uiteraard :) .

:^
Neem op zo'n grote reis altijd mijn donkere en heldere vizieren mee. Zo'n vizier is altijd wel ergens tussen te proppen :P
 
Zou lachen zijn. Geen snelheidslimiet maar wel verboden met een donker vizier _O-

We krijgen wel mooi weer volgende week *O* *O*
 
:^
Neem op zo'n grote reis altijd mijn donkere en heldere vizieren mee. Zo'n vizier is altijd wel ergens tussen te proppen :P

Grote reis,dat valt toch ook wel mee.
Meeste tijd zit je op een bootje. ;)
Ik denk dat ik in totaal iets van 400km moet rijden om op het eiland te komen,150 in NL en 250 om engeland door te komen. :]
 
Grote reis,dat valt toch ook wel mee.
Meeste tijd zit je op een bootje. ;)
Ik denk dat ik in totaal iets van 400km moet rijden om op het eiland te komen,150 in NL en 250 om engeland door te komen. :]

Dit jaar via Calais (trein) en zo door Engeland, dus wat meer kilometers deze keer :9 .
In 2013 via Zeebrugge (50km) naar Hull, dan 200km door UK, had dus pakweg iets van een 250 max 300km tot op IoM. Dit jaar zal het toch iets van een 5 à 600km zijn. Dan te bedenken dat ik verleden jaar op vakantie 5.000km reed in 14 dagen waarvan amper autosnelweg (max 500km).
 
Nee joh alles mag daaro.
Gewoon doen kom er al vanaf 2006
En heb er nog nooit problemen mee gehad.
Houd wel rekening met de politie die zijn niet zo aardig :N
Als je niet doet wat hun vragen en in discussie gaan kun je zeker vergeten. :N
Maar ik heb er zinin.
Donderdag17u in Europoort Joehoe :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan