Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De bmw politiemotoren krijgen bij 60dkm een nieuwe asPolitiemotoren gebruiken ook allemaal een Cardan en die wordt de hele dag "misbruikt" .. Vraag me af hoe die eruit zien als de motor wordt afgeschreven na x aantal jaren.
Zoiets verwachtte ik dus BMW kennende.kosten inclusief montage 900 €
zie
Nou, kweenie hoor Bericht in onderwerp 'Upload jouw werkplaats factuur' Upload jouw werkplaats factuurZoiets verwachtte ik dus BMW kennende.
Ik ben helemaal geen BMW kenner,maar telkens ik een factuur zie van een BMW weet ik weer waarom ik er ook geen wil.
Iemand moet uiteraard die paleizen betalen waarin ze zitten.
Op dit moment staat de as voor een kleine € 900,- in de prijslijst......Vreemd is het niet de gestegen vermogen en koppel heeft men doen besluiten om de betrouwbaarheid te vergroten om dan preventief de cardanas te verv.
Ik zou dat prima vinden ,tuurlijk kan je dat laten zitten dat gaat ook met de olie kan ook.
Prima zaak ,mag hopen dat de prijs van het onderdeel redelijk blijft.
Italiaanse kwaliteit van 30 jaar geleden,het zal ook wel de reden zijn dat zonder overnemers MG al lang niet meer zou bestaan.80,000km?
De kruiskoppeling op mijn '89 LeMans 1000 hield het zeker nooit zo lang vol....
1x kaduuk op de Isle Of Man en een keer in NL.
Lamers keek er niet van op....
De duizend beurt van mijn BMW was €107,00 en die van de Yamaha dit jaar €155,00.Zoiets verwachtte ik dus BMW kennende.
Ik ben helemaal geen BMW kenner,maar telkens ik een factuur zie van een BMW weet ik weer waarom ik er ook geen wil.
Iemand moet uiteraard die paleizen betalen waarin ze zitten.
Bij de BMW zijn ze er 2 keer omheen gelopen, en bij de Yamaha 3 keer.De duizend beurt van mijn BMW was €107,00 en die van de Yamaha dit jaar €155,00.
Maar dat kan ook vier jaar inflatie zijn.
Ja, het is uiteindelijk slechts olie verversen voor de garantie.Bij de BMW zijn ze er 2 keer omheen gelopen, en bij de Yamaha 3 keer.
Dat gebeurd met 4x4 auto's veel, kost zo'n $40.Zoals de Duitse mijnheer verteld, de extreme hoek van de kruiskoppeling en de onregelmatige belasting gaat ie van kapot.
Er zit dus een beperking aan het ontwerp waar ze overheen gegaan zijn.
Nieuw is het niet. Ik heb van de 1100 en 1150 ook wel verhalen gelezen van ontplofte kruiskoppelingen die de tunnel aan puin sloegen. Er zijn ook bedrijfjes die de assen reviseren. Nieuw kruisje er in en je kunt weer. Kan je zelf ook trouwens als je een beetje handig bent. En een kruisje en clipjes zijn aanmerkelijk goedkoper als een kettingset.
Heb nog een Guzzi van 28 jaar oud staan , die heeft dat wel .Zit er geen vet nippel in die kruiskoppelingen?