Invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Onsleverd

Rookie
23 apr 2019
7
0
Hallo ik heb een motor aangeschaft met duitse papieren( van een nederlander overgekocht) alleen lees ik op internet dat duitse papieren Zulassungsbescheinigung 1&2 zijn alleen dat van mij heet betriebserlaubnis. Kan dat of ben ik gescamed?
 
Een betriebserlaubnis zegt me ook niet veel , wellicht inderdaad een CVO verklaring.
Je moet in ieder geval een fahrzeugbrief hebben en een teil 2 en dat is een klein briefje
Als je het niet hebt kan je wellicht via strassen verkehrsambt nog wat regelen al wat dat als Nederlander vast een stuk groter probleem dan als Duitser
Succes ermee.
 
Is het goed gekomen? Heb net zelf een motor uit Duitsland geïmporteerd, dus als je vragen hebt... Deel 1 en deel 2 heb je idd nodig. Verder stelt het niet zoveel voor bij het RDW en aangifte BPM
 
Is het goed gekomen? Heb net zelf een motor uit Duitsland geïmporteerd, dus als je vragen hebt... Deel 1 en deel 2 heb je idd nodig. Verder stelt het niet zoveel voor bij het RDW en aangifte BPM
Ja is helemaal goedgekomen ook zonder deel 1&2 was het erg gemakkelijk invoeren(kost alleen iets meer geld)
 
En deel dat vooral hier even zodat de info centraal staat:

 
Hoe hebben ze dat dan geregeld? Heeft het RDW gegevens vanuit Duitsland opgevraagd? Ben wel nieuwsgierig....
Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Ben eerst ruim 10 minuten doodgezewegen en daarna ruim 15 minuten met de keurmeester over van alles en nog wat gepraat en aan het einde van het verhaal zei hij je kenteken card word op gestuurd en je moet bpm aangifte doen. Maar wat hij nou uiteindelijk gedaan heeft geen idee. Kostte intotaal 110 euro
 
Om wat voor een motor ging het, betriebserlaubnis is normaal voor oldtimers, of anders gezegd een kenteken uit oud oost dld waar nooit een ander kenteken voor aangevraagd is
 
Hoi hoi, hopelijk reageert iemand nog aangezien deze toppic al beetje oud is. Maarrrrrrrr, ik heb een motor gekregen met alleen een betriebserlaubnis. Is dit inderdaad voldoende? Van wat ik hierboven lees wil dit dus prima kost iets meer en totale kost zit dus rond de 110 euro. Voor de belangstellende het gaat om een suzuki gz 125 (marauder) het beestje heeft 5 jaar stil gestaan. springt aan op remreiniger, carb lekte wat maar die wordt nu gereviseerd. alle lampen doen het, voorrem werkt achter rem is wat ''meh''. wordt dit ook allemaal strak gecontroleerd? want ik moet de achterrem (trommel) nog gangbaar maken maar vroeg me af of deze ook op een rembank of dergelijke komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2
Weergaven
745
Anoniempje313
A
Reacties
2
Weergaven
846
Anoniempje313
A
Reacties
18
Weergaven
898
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan