Ik heb hem !

Nice *D en nog zo schoon ;)

Ben je zo lang niet online dan :?
Sorry kon ze niet eerder plaatsen aangezien ik gewoon niet thuis geweest was...
Moet naar Duitsland voor m'n werk en daar kan ik niet internetten '(

Op zondag 01 februari 2004 23:48 schreef Spider het volgende:
Nice *D en nog zo schoon ;)Moet naar Duitsland voor m'n werk en daar kan ik niet internetten '(
nah ik zou niet gaan, je kan toch niet zonder inet :P

Op zondag 01 februari 2004 23:48 schreef Spider het volgende:
Nice *D en nog zo schoon ;)Moet naar Duitsland voor m'n werk en daar kan ik niet internetten '(

Doe mij even die modrechten, neem ik je honeurs waar :+ (heb nog een paar ban-verzoeken liggen :P )

Kaaszje gefeliciteerd! Mooi ding :)

Dat is goed hoor, ik stuur je mijn password wel ff, ruimt lekker op :+

He dat is mooi. Jij staat ook op het lijstje btw, dus post maar even ritueel een 'last post' :+ En Orpheus, Kubiekdriehoekje, Sigma, Bananeman etc. ;)

Jeemig.. dat ik dat nu pas zie!!! Had ik vanmiddag lekker een stukkie kunnen rije met je ;)
Ja, ik had hem al gezien bij de dealer, maar in het 'wild' is ie nog mooier!
Gefeliciteerd hoor en heel veel kilometers plezier ermee!!
Hoop hem binnenkort eens van dichtbij te mogen zien en horen :}

Jeemig.. dat ik dat nu pas zie!!! Had ik vanmiddag lekker een stukkie kunnen rije met je ;)
Ja, ik had hem al gezien bij de dealer, maar in het 'wild' is ie nog mooier!
Gefeliciteerd hoor en heel veel kilometers plezier ermee!!
Hoop hem binnenkort eens van dichtbij te mogen zien en horen :}
We spreken binnenkort wel keer af :) , je zou toch ook nog huisje komen bekijken :P
En verder moet ik hem nu eerst nog inrijden, laat hem zaterdag as, 1000 km beurt geven...
Dus daarna kan ik voorzichtig eens met gas gaan spelen :)

Erg mooi....veel veilige kilometers toegewenst.... en gefeliciteerd.

Heej kaas! Gefeliciteerd hoor, hij is en blijft erug gaaf :} :} :}

[zeur modus aan] waar is je stikkertje? [zeur modus uit] :P

Heej kaas! Gefeliciteerd hoor, hij is en blijft erug gaaf :} :} :}

[zeur modus aan] waar is je stikkertje? [zeur modus uit] :P
Kweet niet, ben aan zoeken, moet er nog 2 hebben.. maar ja dan is weer de vraag doe ik hem er wel of niet op... gezien de politie activiteit in a'dam..... geen zin om nog meer bekeuringen voor een stickertje te krijgen...

Mooi fietsje *D
Gefelicidingest,.. ik zal hem van de week wel ff in de garage gaan bewonderen, of blijf je voorlopig ff brikken naar het werk ?

alleen jammer van dat geel :+

Mooi fietsje *D
Gefelicidingest,.. ik zal hem van de week wel ff in de garage gaan bewonderen, of blijf je voorlopig ff brikken naar het werk ?

alleen jammer van dat geel :+
Hij staat vandaag al in de garage, zolang er niet meer gestrooid word, blijf ik fazeren... is toch leuker :P

mooi hoor, binnenkort wil ik uitproberen als t ten minste ooit nog droog wordt waar t niet naar uitziet, gister lekker gereden?
have fun ermee ;)

Gister was helemaal super, en dinsdag en woensdag word waarschijnlijk weer lekker :) , misschien kunnen we 's avond keer gaan touren dan :) ...

Nou ja einde van de week zowiezo ingereden... dus dan kunnen we eens gaan kijken wat het beestje kan ;)

Gister was helemaal super, en dinsdag en woensdag word waarschijnlijk weer lekker :) , misschien kunnen we 's avond keer gaan touren dan :) ...

Nou ja einde van de week zowiezo ingereden... dus dan kunnen we eens gaan kijken wat het beestje kan ;)
is goed, aangezien ik toch totaal nix te doen heb vinnik dat wel errug leuk :)

is goed, aangezien ik toch totaal nix te doen heb vinnik dat wel errug leuk :)
Als je niks te doen had gehad dan vond je toch nog wel leuk :P

trouwens mooi geel is niet lelijk :9 , en dit is heeeeeelll mooi geel :)

te gek! volgens mij hadden we nog een deal staan om dan te gaan rijden, right? mail me maar...

Terug
Bovenaan Onderaan