Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet naar Duitsland voor m'n werk en daar kan ik niet internettenBen je zo lang niet online dan
Sorry kon ze niet eerder plaatsen aangezien ik gewoon niet thuis geweest was...
Vindt m'n baas niet zo'n goed idee ben ik bangnah ik zou niet gaan, je kan toch niet zonder inet
Op zondag 01 februari 2004 23:48 schreef Spider het volgende:
Nice en nog zo schoon Moet naar Duitsland voor m'n werk en daar kan ik niet internetten
Dat is goed hoor, ik stuur je mijn password wel ff, ruimt lekker opDoe mij even die modrechten, neem ik je honeurs waar (heb nog een paar ban-verzoeken liggen )
Dat is goed hoor, ik stuur je mijn password wel ff, ruimt lekker op
We spreken binnenkort wel keer af , je zou toch ook nog huisje komen bekijkenJeemig.. dat ik dat nu pas zie!!! Had ik vanmiddag lekker een stukkie kunnen rije met je
Ja, ik had hem al gezien bij de dealer, maar in het 'wild' is ie nog mooier!
Gefeliciteerd hoor en heel veel kilometers plezier ermee!!
Hoop hem binnenkort eens van dichtbij te mogen zien en horen
Euh... dan doe ik het toch maar nietHe dat is mooi. Jij staat ook op het lijstje btw, dus post maar even ritueel een 'last post' En Orpheus, Kubiekdriehoekje, Sigma, Bananeman etc.
Kweet niet, ben aan zoeken, moet er nog 2 hebben.. maar ja dan is weer de vraag doe ik hem er wel of niet op... gezien de politie activiteit in a'dam..... geen zin om nog meer bekeuringen voor een stickertje te krijgen...Heej kaas! Gefeliciteerd hoor, hij is en blijft erug gaaf
[zeur modus aan] waar is je stikkertje? [zeur modus uit]
Hij staat vandaag al in de garage, zolang er niet meer gestrooid word, blijf ik fazeren... is toch leukerMooi fietsje
Gefelicidingest,.. ik zal hem van de week wel ff in de garage gaan bewonderen, of blijf je voorlopig ff brikken naar het werk ?
alleen jammer van dat geel
is goed, aangezien ik toch totaal nix te doen heb vinnik dat wel errug leukGister was helemaal super, en dinsdag en woensdag word waarschijnlijk weer lekker , misschien kunnen we 's avond keer gaan touren dan ...
Nou ja einde van de week zowiezo ingereden... dus dan kunnen we eens gaan kijken wat het beestje kan