iGo Primo 1l2 of 2.0 op chinese navi

pegaso-rider

MF veteraan
6 aug 2011
1.051
12
Fryslân
Ik heb een werkende versie van iGo Primo op een chinese navigatie. Alles werkt prima maar nu ben ik op zoek naar een profiel voor een motorrijder. Met andere woorden, met welke instellingen werkt iGo Primo het beste op een motor?
 
Ik ben benieuwd naar de reakties. Schopje.....

Heb je al een skin. De dimkaskin heeft veel routeknopjes instelmogelijkheden. Zoals skip waypoint, laad route etc.
Nog geen rijervaring maar ziet er wel goed en mooi uit. Nadeel is het 3,5" scherm dat wordt wat klein met al die info.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb iGo Primo 2.0 aan de praat op een chinese navi (Peaklife). Werkt werkelijk perfect. Garmin routes geconverteerd naar .kml en de route laat zich met maximaal 500 snel inlezen. Komend weekend ga ik het proberen met Dimkaskin, wellicht biedt dat deze mogelijkheid.

Voor iGo8 zag ik een skin met de naam 'Choup', deze had een motorrijders optie. Helaas nog niet gevonden voor Primo 2.0.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb iGo Primo 2.0 aan de praat op een chinese navi (Peaklife). Werkt werkelijk perfect. Garmin routes geconverteerd naar .kml en de route laat zich met maximaal 500 snel inlezen. Komend weekend ga ik het proberen met Dimkaskin, wellicht biedt dat deze mogelijkheid.

Voor iGo8 zag ik een skin met de naam 'Choup', deze had een motorrijders optie. Helaas nog niet gevonden voor Primo 2.0.


Ik heb afgelopen week een Peaklife besteld. Ik ben echter een compleet leek wat navi betreft - ik begreep dat de Peaklife met een demo naviprogramma wordt geleverd. Ik heb inmiddels iGo Primo gedownload - nu kan ik alleen nergens vinden hoe ik dit op mijn Peaklife installeer - wijst zich dat vanzelf? En is er een skin nodig om iGo te laten draaien?

Dank voor de reactie!
 
Ik heb afgelopen week een Peaklife besteld. Ik ben echter een compleet leek wat navi betreft - ik begreep dat de Peaklife met een demo naviprogramma wordt geleverd. Ik heb inmiddels iGo Primo gedownload - nu kan ik alleen nergens vinden hoe ik dit op mijn Peaklife installeer - wijst zich dat vanzelf? En is er een skin nodig om iGo te laten draaien?

Dank voor de reactie!


Kijk even in dit topic daar staat het antwoord:

Mappy mini 330 vs Peaklife chinees
 
Terug
Bovenaan Onderaan