seba$
MF veteraan
en hoe stap je nou op de motor? ff je been eroverheen gooien is dr niet meer bij lijkt me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bedoelde een grondplaat van een topkoffer. Die kan je ook op je duozadel maken en heb je een afneembare oplossing. Maar dan wel 1 die op slot kan en je dus op de motor kan laten zitten als je iets gaat drinken oid.De "grondplaat" zelf is van skai omdat die moet mee vormen met de tank, (was van een magneettas die ik nog had liggen).
Vandaar het triplex en dan kom je vanzelf op een verbinding met pur.
ervoor zorgen dat je voet over het rijder zadel gaat.en hoe stap je nou op de motor? ff je been eroverheen gooien is dr niet meer bij lijkt me
Het zitje moet met een 'draai-schep beweging' vastgeklikt worden. Door het grote oppervlak naar achter moest ik de hoogte in om vrij te draaien.
en hoe stap je nou op de motor? ff je been eroverheen gooien is dr niet meer bij lijkt me
hecht die pur sterk genoeg tussen de seat plaat en houten bodem plaat?
verder ziet het er erg netjes uit
Ok duidelijk, wel zonde. Vind um best hoog staan zo.
Ziet er erg netjes en mooi afgewerkt uit Andre. Netter afgewerkt dan ik toen gedaan heb. Mooi dat ik je heb kunnen inspireren
Ik heb uiteindelijk de zijkanten van de pur afgewerkt met zwarte ductape. Hoefde bij mij ook niet zo hoog te zijn dus dat ging wat makkelijker. Onderplaat van mijn oude tanktas was al een stijve plaat dus die heb ik met bouten op het oude zitje bevestigt. Pur gebruikt om een vlakke basis met voldoende steun te creeren.
Werkt makkelijk, klik kapje los, klik gemodificeerd zitje vast, tanktas erop ritsen en klaar.
[afbeelding]
En in de praktijk.
[afbeelding]
Ook respect hier voor de creatieve en esthetisch verantwoorde oplossing van TS. Ziet er mooi uit! Maar jouw bagagetas met riemen brengt mij op ideeën voor een goede praktische bagageoplossing. Mooie motorfiets, maar oplossing voor bagageprobleem is bijna nog mooier door de eenvoud ervan. Je moet er effe op komen en het dan gewoon doen.. (ik ga het gewoon na apen..)Fijn topic, dusLijkt me idd een moeilijke oplossing voor een makkelijk probleem...
Gewoon bagagetas met riemen onder het duozadel door.
Zit vast als een huis, en er kan heel wat meer in dan in een tanktas...
Wel respect voor het werk en de tijd die je erin gestoken hebt.
[afbeelding]
off topic mode aanZiet er erg netjes en mooi afgewerkt uit Andre. Netter afgewerkt dan ik toen gedaan heb. Mooi dat ik je heb kunnen inspireren
Ik heb uiteindelijk de zijkanten van de pur afgewerkt met zwarte ductape. Hoefde bij mij ook niet zo hoog te zijn dus dat ging wat makkelijker. Onderplaat van mijn oude tanktas was al een stijve plaat dus die heb ik met bouten op het oude zitje bevestigt. Pur gebruikt om een vlakke basis met voldoende steun te creeren.
Werkt makkelijk, klik kapje los, klik gemodificeerd zitje vast, tanktas erop ritsen en klaar.
[afbeelding]
En in de praktijk.
[afbeelding]
brada!!!!!!!!! wanneer heb je tijd netjes hoor!Ach, het blijft een supersport waarop elke vorm van bagage eigenlijk niet mooi staat. Mij gaat het erom dat ik zonder verschuivende bagage op redelijk hoge snelheid kilometers kan afleggen zonder tanktas elke keer te verwijderen bij tanken. Heb dat een keer gedaan naar Noord Italie, elke 150km brandstof waarbij na de ene tankstop de tas beter zat als de andere. En ja, een Bagster kan ook.
brada!!!!!!!!! wanneer heb je tijd netjes hoor!
Ook respect hier voor de creatieve en esthetisch verantwoorde oplossing van TS........................ Je moet er effe op komen en het dan gewoon doen.. (ik ga het gewoon na apen..)Fijn topic, dus
ai mang, werkelijk!Bakra's hebben de klok en Sranaman' hebben de tijd! joe sabi toch....
dank je wel hoor!
off topic mode aan
Mooie fiets op de achtergrond
off topic uit