Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

How to: De spuitcabine (zelf spuiten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opa Aart

MF veteraan
Lid geworden
6 aug 2006
Waarderingsscore
0
Aangezien ik er zelf mee bezig ben, en ook andere MFers heb ik dit topic gestart om ervaringen / tips / en truuks uit te wisselen zodat we uiteindelijk op amateurniveau toch een acceptabel spuitwerk krijgen.

zo das wel genoeg, er zitten hier en daar wat schoonheids foutjes maar ja dat weet ik
denk wel dat ik de toekomst een nieuwe topkuip zal aanschaffen huidige topkuip heb ik zelf gerepareerd en stukken kunstof erin gelast en toen is een beetje vervormd dus aan de voorkant sluit hij niet helemaal aan, blijft een kier zichtbaar

nu vraag ik me af...zijn de mensen die alles met een spuitbussie spuiten, nu niet bang dat wanneer er een druppel benzine tijdens het tanken op je kuipen lekt dat alle verf eraf komt zieken?

spuitbuslak kan niet tegen benzine namelijk....

nu vraag ik me af...zijn de mensen die alles met een spuitbussie spuiten, nu niet bang dat wanneer er een druppel benzine tijdens het tanken op je kuipen lekt dat alle verf eraf komt zieken?

spuitbuslak kan niet tegen benzine namelijk....

MOTIP zegt het tegendeel klikkie .

Vroegah ook wel mijn brommertje een paar keer van kleur laten veranderen, maar nog nooit last gehad van verf die eraf ging door benzine.... en er ging genoeg overheen

Iemand ervaring met een mini straalkitje... Ik ben benieuwd of ik mijn blok ( wil ik gaan polijsten ) hiermee kan stralen.

[afbeelding]

Ik zal mijn bevinding hiervan nog wel posten.

Tot op heden nog geen resultaat om over naar huis te schrijven, met een schuurpapiertje gaat het zelfs beter....

Misschien dat het met zilverzand beter gaat, maar dat moet ik eerst maar eens gaan halen.

Tot op heden nog geen resultaat om over naar huis te schrijven, met een schuurpapiertje gaat het zelfs beter....

Misschien dat het met zilverzand beter gaat, maar dat moet ik eerst maar eens gaan halen.

Hoest met de straal resultaten? Ik zou er graag wat meer over willen lezen/zien. Ik heb zelf ook wel eens een amateursetje gekocht, maar dat werkte het beste op de maximale druk. (maar dan niet zo lang, ivm compressor capaciteit)

Nou zeg, zilverzand droogt niet echt snel in het zonnetje....

Dus ik zeg 10 minuten op 100 graden en af en toe omdraaien....

[imgatt]

piccies volgen na het avondeten, heb honger gekregen van het bakken

en 1,5 uur later

je ziet nog wat nuance verschil, dat zijn de plekken die echt het ergste verweerd zijn, maar dat is vast weg te werken als ik met het polijsten ga beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.