Hotelletje in Maastricht

Salami

MF veteraan
Donateur
7 mrt 2006
3.138
278
Thuis
Ik zoek nog een leuk (motorvriendelijk, uiteraard :P ) hotel in Maastricht, weet iemand nog wat? Het moet wel echt in Maastricht zijn, dus geen Valkenburg oid.
Heb het al met de zoekfunctie geprobeerd, maar dat schiet ook niet echt op. :N
Maar dat zegt meer over mijn computerkwaliteiten dan over de zoekfunctie vrees ik :+
Dus, als je wat weet, hoor ik het graag.
:W
 
Stayokay heeft een uitstekende ligging, maar of het echt mootvriendelijk is weet ik niet. ( wanneer is een hotel motorvriendelijk?) wel veel blowende jeugd daar ;)
 
Ik zoek nog een leuk (motorvriendelijk, uiteraard :P ) hotel in Maastricht, weet iemand nog wat? Het moet wel echt in Maastricht zijn, dus geen Valkenburg oid.
Heb het al met de zoekfunctie geprobeerd, maar dat schiet ook niet echt op. :N
Maar dat zegt meer over mijn computerkwaliteiten dan over de zoekfunctie vrees ik :+
Dus, als je wat weet, hoor ik het graag.
:W


www.booking.com

uitzoeken in alle categorien. ennuh, ik heb geen aandelen :W
 
je hebt bijv het van der valk hotel in maastricht.. grote parking ervoor, maar weet niet of je motor daar veilig staat..
 
probeer eens hotel in den Hoof.
motor kan in een van de garage's.
hebben leuke arrangementen.
zit aan de rand van Maastricht 25 min lopen tot Servaasbrug en 5 min met bus (halte bijna voor de deur)
Jan
 
Nee, maar ik vond het in Maastricht niet prettig om daar de motor te hebben staan. De stayokay zelf was best goed voor de prijs (hoewel ik betere stayokay's heb meegemaakt).
:^ motor mocht voor de deur staan, waar de nachtreceptionist uitzicht op had. Wel aan straat dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan