Hoofdredacteur Kampioen heeft schijt aan motoren

ach, de toon waarop hij het brengt is zeer redelijk.
Ik denk dat er wel betere "schijt" voorbeelden zijn:

motorrijden moet verboden worden!

"De hoofdredacteur van het autoblad AUTOVISIE, JANLUL die Ton Roks heet, heeft een artikel geschreven waarin hij vindt dat motorrijden verboden moet worden.
Motorrijden is veel te gevaarlijk, wij zijn geen normale weggebruikers maar stuntmannen."

al dan niet "grappig" bedoeld...

[me]Friezinnetje had ook post vandaag ;)
[/me]

Geachte mevrouw

Dank voor het doorverwijzen naar de site. Ik heb met belangstelling de reacties gelezen. Ik heb meer reacties op deze column gekregen. Zij varieerden van: 'Niet zeuren, je had gewoon richting aan moeten geven' tot en met 'heeft de politie niets beters te doen'. Hoe het ook zij: dat dit onderwerp leeft bij de lezers mag duidelijk zijn. En ik stel * ook de kritische * reacties zeer op prijs.

Tot slot wil ik benadrukken dat ik in het geheel niets tegen motorrijders heb. Ik heb inderdaad de bewuste motorrijder gewoon echt niet gezien.

Met vriendelijke groet,

Ed Lodewijks

[me]Friezinnetje had ook post vandaag ;)
[/me]

Geachte mevrouw

Dank voor het doorverwijzen naar de site. Ik heb met belangstelling de reacties gelezen. Ik heb meer reacties op deze column gekregen. Zij varieerden van: 'Niet zeuren, je had gewoon richting aan moeten geven' tot en met 'heeft de politie niets beters te doen'. Hoe het ook zij: dat dit onderwerp leeft bij de lezers mag duidelijk zijn. En ik stel * ook de kritische * reacties zeer op prijs.

Tot slot wil ik benadrukken dat ik in het geheel niets tegen motorrijders heb. Ik heb inderdaad de bewuste motorrijder gewoon echt niet gezien.

Met vriendelijke groet,

Ed Lodewijks

[me]Tuckson denkt dat Lodewijks de sjabloon functie in Outlook heeft ontdekt en er erg enthoudiast over is :X [/me]

kickje....

iemand het mei-nummer al binnen?

[me]Viccie krijgt om onverklaarbare redenen de Kampioen niet meer. Kan er ook aan liggen omdat het abo opgezegd is :+ [/me]

kickje....

[me]Viccie krijgt om onverklaarbare redenen de Kampioen niet meer. Kan er ook aan liggen omdat het abo opgezegd is :+ [/me]

Jawel, ik heb hem liggen en hij kwam er nog op terug dacht ik.. moet hem ff opzoeken.

kickje....

Lijkt me vreemd. Volgens mij loopt een abbo voor de anwb van November tot November. Dus heb je nog een aantal maanden recht op dat fantastische blad :P

[me]Friezinnetje is aan het zoeken, maar geloof dat wij hem hier ook niet hebben gehad :? [/me]

Staat alleen een brief van een motorrijder in, voor zover ik even snel gezien heb..

Lijkt mij ook niet echt er op terug komen, het is een in gezonden brief van een motorrijder.
kampioenmeiklein.jpg

De kampioen is in dit gedeelte van friesland wel geleverd. ;)

Lijkt mij ook niet echt er op terug komen, het is een in gezonden brief van een motorrijder.
(Afbeelding)
De kampioen is in dit gedeelte van friesland wel geleverd. ;)

is dat alles :?
Ze maken zich er wel erg makkelijk vanaf zo. "We komen erop terug in het meinummer". Yeah right :r

Meneer Ed Lodewijks vult zijn colum met verkeersdrempels. En het plaatsen van de ingezonden brief is blijkbaar genoeg, als reactie. :r

Act simple .... zeg gewoon je contracten met de ANWB op. Makkelijk zat. Verzekeringen voor "ons" motorrijders zijn daar sowieso te duur, de Reis en Kredietbrief is hartstikke overbodig met een creditcard en een goede (doorlopende) reisverzekering. En hulpverlening kan je bijvoorbeeld ook krijgen als je lid wordt van de de KNMV.
De opzegreden heb je al. Ik ben je al voor gegaan. Met mij al velen. Neem ajb wél de moeite om ff aan te geven waarom je bij hen opzegt. Anders is dat nog niet duidelijk.

Ed Lodewijks, de oud hoofd redacteur van Op Pad.

Een ingeslapen sukkel met overgewicht.

Hoe heb ik dit topic nou weer kunnen missen :?
De "Auto kampioen", het meest achterlijke burgerlijke onnozele blad wat er zo'n beetje is voor de koekblikker.
Als ze het hebben over een "avontuurlijke" vakantie dan bedoelt de Autokampioen dus er met de sleurhut erop uit trekken, fietsen en een rits kids mee, en dan 5 km fietsen of zo :(
Bah, mijn weerzin en walging mbt. dat blad kent geen weerga.
Verspild papier en oeverloos geneuzel van "Libelle" gehalte.
Voor de breindode en reeds gestorven sukkel nog wel de moeite waard te lezen, voor de rest geldt, opzeggen, zo snel mogelijk
Bah, walg en kots. :(

Ed Lodewijks, de oud hoofd redacteur van Op Pad.

Een ingeslapen sukkel met overgewicht.

Hoe heb ik dit topic nou weer kunnen missen :?
De "Auto kampioen", het meest achterlijke burgerlijke onnozele blad wat er zo'n beetje is voor de koekblikker.
Als ze het hebben over een "avontuurlijke" vakantie dan bedoelt de Autokampioen dus er met de sleurhut erop uit trekken, fietsen en een rits kids mee, en dan 5 km fietsen of zo :(
Bah, mijn weerzin en walging mbt. dat blad kent geen weerga.
Verspild papier en oeverloos geneuzel van "Libelle" gehalte.
Voor de breindode en reeds gestorven sukkel nog wel de moeite waard te lezen, voor de rest geldt, opzeggen, zo snel mogelijk
Bah, walg en kots. :(

Ergo: In de kliko ermee...

Terug
Bovenaan Onderaan