ferry34
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #26
De prijs....
in opties en uitvoering lijkt de Honda niet onder te doen ivm de BMW of Tmax.
Bovendien zal de Honda deze er ook nog s uitrijden wat acceleratie betreft.
Ik verwacht dan ook n prijs die bij deze twee zal liggen en dus rond de 12.500.
Jempie,
Eh nee.
Ikzelf heb ook een 1200 GS gehad en dat ding waa zo zwaar dat ik m nauwelijks in mn eentje uit mn tuinhuis kon krijgen.
Volgetankt werd die nog zwaarder en vooral topzwaar.
Een scooter heeft zn gewicht veel lager ligger en dus voel je dat nauwelijks.
Een tmax weegt rijklaar 219 kilo, maar hij voellt de helft van dat gewicht.
De GS voelt echternog veel zwaarder dan dat hij daadwerkelijk is.
Na een jaar heb ik deze omgeruild voor een 800 GS en daarmee reed ik veel vlotter dan op mn 1200 maar ik ben gewoon niet groot en sterk genoeg voor zo'n 1200 GS.
En de tank....de 1200 GS is niet zuinig. Mn 800 was veel zuiniger.
Wat vind je trouwens van de verstralers, topkoffer (zoals op de GS) en t aanblik van achteren (alsof je n 800 GS ziet)
Zit nog n filmpje te kijken eicma....verrek er zit n handrem op.
Dat is dat rechthoekige vlak rechts waar normaal opbergvakjes zitten.
Nog n dingetje. Waarom is die voorvork goudkleurig?
In de concept zat nog wat goud bij de remschijven, maar in t uiteindelijke model niet.
Zou t enige zijn wat ik zou veranderen....ff zilver spuiten
Ook lijkt t mechanisme om de ruit te verstellen veel meer solide dan dat van de BMW en ook gemakkelijk om te doen.
Ook reuze handig, haakse ventielen.
Dat gekloot steeds bij pompen. Moet ik mn los gekochte haakse verloopstuk op mn ventiel draaien (doe mn helm maar af, handschoenen uit) en dan moet ik niet te lang wachten en snel naar mn andere band gaan.
Bij de honda zijn ze al haaks
in opties en uitvoering lijkt de Honda niet onder te doen ivm de BMW of Tmax.
Bovendien zal de Honda deze er ook nog s uitrijden wat acceleratie betreft.
Ik verwacht dan ook n prijs die bij deze twee zal liggen en dus rond de 12.500.
Jempie,
Eh nee.
Ikzelf heb ook een 1200 GS gehad en dat ding waa zo zwaar dat ik m nauwelijks in mn eentje uit mn tuinhuis kon krijgen.
Volgetankt werd die nog zwaarder en vooral topzwaar.
Een scooter heeft zn gewicht veel lager ligger en dus voel je dat nauwelijks.
Een tmax weegt rijklaar 219 kilo, maar hij voellt de helft van dat gewicht.
De GS voelt echternog veel zwaarder dan dat hij daadwerkelijk is.
Na een jaar heb ik deze omgeruild voor een 800 GS en daarmee reed ik veel vlotter dan op mn 1200 maar ik ben gewoon niet groot en sterk genoeg voor zo'n 1200 GS.
En de tank....de 1200 GS is niet zuinig. Mn 800 was veel zuiniger.
Wat vind je trouwens van de verstralers, topkoffer (zoals op de GS) en t aanblik van achteren (alsof je n 800 GS ziet)
Zit nog n filmpje te kijken eicma....verrek er zit n handrem op.
Dat is dat rechthoekige vlak rechts waar normaal opbergvakjes zitten.
Nog n dingetje. Waarom is die voorvork goudkleurig?
In de concept zat nog wat goud bij de remschijven, maar in t uiteindelijke model niet.
Zou t enige zijn wat ik zou veranderen....ff zilver spuiten
Ook lijkt t mechanisme om de ruit te verstellen veel meer solide dan dat van de BMW en ook gemakkelijk om te doen.
Ook reuze handig, haakse ventielen.
Dat gekloot steeds bij pompen. Moet ik mn los gekochte haakse verloopstuk op mn ventiel draaien (doe mn helm maar af, handschoenen uit) en dan moet ik niet te lang wachten en snel naar mn andere band gaan.
Bij de honda zijn ze al haaks
Laatst bewerkt: