Honda VTR250 25kW

JanFillemJansen

MF veteraan
1 jan 2007
7.255
3
Te koop deze schadevrije Honda VTR 250 uit 1989. Geen lekke vorkkeringen of tikkende kleppen. Dit is gewoon een eerlijke beginnersfiets met 18000mls op de klok.

Alles werkt en de motor is nog helemaal origineel.
Typisch geval van opstappen en :]

Serieuze biedingen kunnen altijd via een PB.

Groeten, JanFillemJansen.
 
full
 
Laatst bewerkt:
Schopje.. oprotten oud wijf.

Wie heeft er interesse voor deze zuinige betrouwbare fiets voor de beginnende rijder?

Vraagprijs 850.-

Kmstand 18000mls
 
Dames en heren, Het blijkt toch een 31kW fietsje te zijn. Men adverteerd echter elders ook met de melding dat het om een 25kW zou gaan. Mensen met een idee hierover?
 
mijn VTR is ook 31kw op papier. dit redden ze natuurlijk nooit.
bij mijn VTR (ook te koop, ook rond jouw vraagprijs, ook dezelfde kleur, ook hetzelfde bouwjaar, maar meer mls*28000) zit een 25kw uitdraai.

dit is een uitdraai die aantoont dat de motor minder dan 25kw is.
als de verzekering hier (zwart op wit) mee akkoord gaat (en dat doen ze niet allemaal) dan is die verzekerd en is er niets aan de hand. je kan wel een bekeuring krijgen van de politie (ik dacht 30 euro) omdat je papieren niet kloppen ivm je rijbewijs.
maar bijna elke agent weet dat een 250cc niet zoveel vermogen heeft. en als je de uitdraai bij je hebt, heb je bewijs.

dus een uitdraai erbij doen (kost 25-50 euro) en hij kan evt wel als 25KW

mvg zealot

en een kickje

plaatje vanmijn VTR250
vtr250008.jpg
 
Laatst bewerkt:
jeps een van de snellere 25kw 250cc.....
was sneller als mijn zzr250.
en ja hij klinkt beter (roffel van een Vtwin)
 
Nou, misschien is hij al verkocht een een dame van 23 die voor haar rijbewijs gaat. Ze wil niet meteen te zwaar het leek haar een leuk fietsje. Inderdaad, met een sportdempertje weet je niet wat je hoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan