Honda VFR800 VTEC 2003 speciale Repsol

Graadje

MF veteraan
25 aug 2003
2.327
90
Zeer goed onderhouden en mooie Honda VFR800 VTEC uit 2003:
  • Gespoten in Repsol kleuren
  • KM-stand: 27.000
  • Bouwjaar: 2003
  • Speciale titanium Arrow demper met E-keur/dB-killer
  • Maatwerk "plaat" aan onderzijde waar originele dempers normaal zitten
  • Goodridge remleidingen
  • CBR1000RR 2007 UPSD voorvork
  • Radiale remklauwen
  • Tailriser (plm. 3cm hogere achterzijde)
  • Aangepaste duosteunen
  • Fabbri Double Bubble kuipruitje
  • Carbon (echt) kettingbescherming
  • LSL clip-ons
  • K&N vervangings luchtfilter
  • Kap duo
  • Braking Wave-discs voor en achter
  • ABM Stuurdoppen
  • Nieuwe voorband, achterband ong. 2000KM mee gereden

Kortom een mooie complete motor die gewoon lekker rijdt. Originele uitlaat wordt meegeleverd en kan zonder problemen zo weer worden gemonteerd. Inruil Suzuki GSX1400 is bespreekbaar.

Vraagprijs: € 6.250
full
 
Laatst bewerkt:
btw: heb je ook een ploatje van de cockpit?
Nu niet, maar die is origineel. Er is wel een aanpassing aan de onderzijde van de cockpit om ruimte te hebben voor de aangepast voorvork. Echter dit heeft verder geen invloed op de cockpit zelf of functionaliteit ervan.
 
:9~

[me="Jeroen"]checkt motorbudget 2010......[/me]


:N helaas....
...en dan staat hier nog een brokkie BB waar ik dan vanaf moet


Schopje!
 
Damn wat een mooi ding...
Aquired taste maar die vindt wel een liefhebber.
 
heel erg mooi :Y

maar de reden van verkoop?

Tja, eigenlijk ben ik gek want het ding rijdt als een zonnetje en een VFR is sowieso een allemansvriendje qua rijgedrag. Alleen heb ik deze 2 jaar geleden gekocht om samen met mijn vriendin achterop te rijden. Dat doe ik meestal in de Eifel en ik merk gewoon dat ik met het gehang op de polsen iets meer rechtop wil zitten. Ik heb altijd naked gereden en wil daar eigenlijk naar terug. Vandaar ook de inruilmogelijkheid voor een Suzuki GSX1400 (liefst 2005/2006) of een Appi Tuono (vanaf 2006).
 
Tja, eigenlijk ben ik gek want het ding rijdt als een zonnetje en een VFR is sowieso een allemansvriendje qua rijgedrag. Alleen heb ik deze 2 jaar geleden gekocht om samen met mijn vriendin achterop te rijden. Dat doe ik meestal in de Eifel en ik merk gewoon dat ik met het gehang op de polsen iets meer rechtop wil zitten. Ik heb altijd naked gereden en wil daar eigenlijk naar terug. Vandaar ook de inruilmogelijkheid voor een Suzuki GSX1400 (liefst 2005/2006) of een Appi Tuono (vanaf 2006).

je kan toch ook naked rijden op deze fiets?

:+

thx voor de reply ;)

freekick!!
 
Ik ben wel op zoek naar een VFR800 en deze is wel verschrikkelijk mooi:) heb alleen even niet de cash op het moment ervoor :( anders was tie voor moi:)
 
Met een vfr hang je toch niet zoveek op de polsen? Of komt het bij deze door die cbr vork. Heb laatst eens proef gereden op een 'originele' vfr en dat is een behoorlijk verschil met mijn huidige sp1.
Vind je vfr btw echt schitterend! Mijn volgende fiets moet ook maar wat tourgerichter worden :)
 
Door de voorvork en clip-ons zitten je handen zo'n 7 cm lager denk ik. En dat is ook geen probleem als je alleen onderweg bent en in Nederland. Echter als je met duo rijdt, bergie af en zo en dan regelmatig voor de scherpe bochten in de remmen gaat, dan merk je het uiteindelijk wel. Ach misschien wil ik gewoon wat luxer zitten en zit het tussen mijn oortjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan