maarten1973
MF veteraan
- 5 apr 2007
- 1.311
- 648
J.C., eer of niet, het geduld houdt een keer op..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies, dat zei ik ook al tegen mijn vrouw, tis dat de vuurkorf te klein is ........Godskelere zeg..
Het is dat 31 december nog lang duurt maar anders zou ie bij mij per abuis ineens in de fik zijn gestoken..
Je heb verdorie net de kop en zuiger alles vervangen..
Tja Kolfie das mooi shit toch mooi dat je zegt “het is m’n eer te na” zou ik ook gezegd hebben. Even laten liggen en dan maar weer de moed erin .
Mocht het dan straks weer allemaal in orde zijn kun je trots zijn op jezelf
Hahaha bijna, nee staat nu in een hoekje. Heb alleen niet zo veel fut en tijd om ermee aan de gang te gaan. Ik hoop eigenlijk a.s. zaterdag de doek er weer van af te halen en de heleboel (weer) los te halen en dan de thermostaat te vervangen.@Kolfie ; hoe staat t dr mee ? Rijd het ding al weer of gaat ie naar de sloop ?
Heb je die SH vanaf nieuw? Of met andere woorden: ken je heel de onderhoudsgeschiedenis van je scooter?Goedemiddag,
Ondertussen heb ik alweer 3000km met veel plezier gereden met mijn SH150 van 2016. De teller staat nu in totaal op 8000km.
Afgelopen week ben ik in de stromende regen naar het werk gereden, dit zonder problemen. Op de terugweg (het was nog steeds erg vochtig buiten) merkte ik verschillende keren dat de koppeling even slipte bij het optrekken vanaf stilstand. Het was maar kort maar ik dacht op die momenten ook een beetje verbrande koppelingslucht te ruiken. Op droge dagen heb ik dit probleem niet. Overdag op het werk staat de scooter onder een overkapping.
In eerste instantie dacht ik dat de riem misschien wat te los zou liggen zoals bij de V-snaar van een auto. Maar ik heb even gezocht en zie dat het een getande riem zou moeten zijn, die slipt niet zomaar door lijkt me. Waar zou ik dit probleem moeten gaan zoeken? Ik heb de boel nog niet los geschroefd, ik dacht ik ga eerst even wat informatie verzamelen voordat ik begin te schroeven. Ik heb wel de nodige ervaring met sleutelen aan normale motoren, maar een CVT automaat wordt nu de eerste keer.