Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er niet verkeerd uit, en een vrij laag prijsje denk ik?Staat een mooi spacy op Speurders:
Oldtimer Motoren te koop. Oude & Klassieke motorfietsen
Nou daar ging ik vanmiddag, dacht pak het ouwe lijk en ga vanaf Leerdam over de provinciale weg naar Dordrecht. Ik hoopte dat ze wat los zou komen met de Forté in de tank, nieuwe rollen en riemen en de 108 sproeier en nieuwe pakkingen in de carburateur, maar ik mocht blij zijn dat ik de 80 haalde.
Gelukkig was het zondag en niet door de week want dan had ik de eerste in de file geweest, nee hartstikke leuk zo'n ouwe Lead maar je moet er niet op gaan rijden haha. Van de week de uitlaat er maar eens af slopen en die een beetje schoon zien te krijgen van binnen. Kan me niet echt voorstellen dat ze met een andere uitlaat harder gaat lopen en een varioring zit er niet in om te verwijderen dus zal het waarschijnlijk toch een grotere carburateur worden om iets sneller te gaan, of een andere scooter.
Da's de spacy van mijn vader. Hij heeft weer een ander projectje Ding loopt echt altijd, als 'ie niet verkocht wordt ga ik hem maar permanent lenen als woon werk scooter! Ding is ontzettend zuinigZiet er niet verkeerd uit, en een vrij laag prijsje denk ik?
Balen. FF cilindertje oppoetsen en alleen 'n nieuwe zuiger er in? Denk dat je dat nog wel origineel honda kunt bestellen maar dat zal wel wat kostenDus naar de klote.[afbeelding]
Een gebroken veer zou kunnen. Of als hij een flinke tijd niet gelopen heeft (en stilgestaan heeft met toevallig de inlaatklep geopend) kan er roest op de klepsteel zitten waardoor deze klemt loopt in de klepgeleider.Dit is hem dus:
[afbeelding]
De motor heeft geen compressie en na demontage van de carburateur blijkt de inlaatklep die, dan goed zichtbaar is, niet meer goed te sluiten.
Morgen maar eens verder kijken wat de oorzaak kan zijn, misschien een gebroken klepveer?