Honda NVT 650 1996 Design

Olivierus

Rookie
23 aug 2016
23
0
Soest
Hey motor forum,

Ik ben een grafisch designer met een passie voor motoren.
De laatste tijd ben ik bezig geweest met het maken van wat designs van motoren.
Dit is volgens mij een van de betere.
Alleen mijn technische kennis van motoren is nog niet wat ik zou willen.

Ik had graag wat feedback gehad op de haalbaarheid van dit design. En wat er nog mist.
1397179

Alvast bedankt,

Olivierus
 
Laatst bewerkt:
Voor- en achter spatbord, knipperlichten, spiegels, kentekenplaat. Zeg maar alle rommel waar elke ontwerper mee worstelt. :P
De koplamp zo strak tegen de voorkant is wel mooi maar vraag me af of in de praktijk het stuur nog wel goed gedraaid zou kunnen worden.
Edit: een onderste kroonplaat is ook cruciaal! :o

Consequent zijn in het meervoud van motor is ook iets wat nog mist. })
 
Voor- en achter spatbord, knipperlichten, spiegels, kentekenplaat. Zeg maar alle rommel waar elke ontwerper mee worstelt. :P
Spiegels en knipper lichten zijn misschien wel handig ja voor een praktische motor. Maar voor het plaatje laat ik altijd het kenteken plaat er uit 😂
De koplamp zo strak tegen de voorkant is wel mooi maar vraag me af of in de praktijk het stuur nog wel goed gedraaid zou kunnen worden.
Nu je het zegt, dat zou krap kunnen zijn. misschien als hij dunner is aan de achterkant dan houdt je nog wat meer ruimte over.
Edit: een onderste kroonplaat is ook cruciaal! :o
Whoops, ja dat heb ik gemist. Best cruciaal ja.

Dankje.
 
Ik heb wat aan passing gedaan op de feedback die ik hier heb gelezen.
Meeste wat is veranderd is de visueele onderdelen. Zoals de knipperlichten en rem licht, spatborden en spiegels.
1397221
 
Uiteindes van de spatborden(met name achter) wat ronder maken is een stuk netter denk ik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan