Honda MSX125

Maar hoor graag wat anderen er hier opgedaan hebben.
Want dan heb je het uit betrouwbare bron.
En daar hecht ik veel waarde aan.
En daar is dit forum natuurljk ook voor.
Luister dan naar wat mensen hier zeggen. O.a. wat Mr Proper zegt, als je ~120 wil kunnen kost het serieus geld. Kitaco/Takegawa is betrouwbaar en verre van overpriced. Voor een duppie op de eerste rang zitten kan goed gaan, maar doet dat meestal niet.
 
Oke wat je ervan vindt maar €2500 extra op een brommer van €4500 voor 20 km extra snelheid vindt ik wel overpriced.
Laat het voorlopig even rusten.mocht de jeuk niet overgaan.kan ik altijd nog kijken.
Misschien moet ik ff wennen aan 90 km top
 
Turbo werkt nie op luchtgekoeld.
Tekwetsbaar off road en wordt veel te heet als je niet door kan rijden.
En dat is vaak het geval als je van het asfalt gaat.
 
Ktm duke 125cc 125km op de klok.
Dus een heel groot blok heb je niet nodig.
Wel vloeistof koeling denk ik.
 
20230218_143653.jpg20230218_143718.jpg20230218_165702.jpg20230218_165719.jpg20230218_172302.jpg

Wat een getob vandaag.
Partij zitten pielen om hella blokje netjes met plaatje te plaatsen.
Mislukt.
Dan maar de speedboor in de koplamp.wordt netjes zo.
Zekering ertussen.
En ik heb boordspanning.
 
kan ik niet.
Maar waarom rijden ze op de zoutvlakte met grote massieve wielen?
massief omdat band uit elkaar klapt denk groot omdat het minder rolweerstand heeft.

Nu jij want jij vindt het grote onzin.
ik vindt ook veel dingen onzin maar zoek er eerst verklaring voor waarom het onzin moet zijn ;)

by the way nog steeds geen repair manuel gevonden niemand de gouden tip of ff wil delen via dropbox?
moment tabellen zijn prettig maar nu ook bedradingsschema ben niet zo heel handig met elektra.
 
kan ik niet.
Maar waarom rijden ze op de zoutvlakte met grote massieve wielen?
massief omdat band uit elkaar klapt denk groot omdat het minder rolweerstand heeft.

Nu jij want jij vindt het grote onzin.
ik vindt ook veel dingen onzin maar zoek er eerst verklaring voor waarom het onzin moet zijn
Daar heb je een sterk punt, immer de koenigsegg die 447 km/h gaat, geeft ook massieve wielen. Anders klapt ie uit elkaar :+
 
Bij hele lage snelheden, zeg onder de 10 km/h, is de rolweerstand nog van enige invloed. Kom je daarboven dan neemt de invloed van de luchtweerstand toe tot boven de 90%. Dus met een groter wiel kun je die laatste 10% beinvloeden. Een groot en smal wiel zou enige invloed kunne hebben, maar op zijn hoogst een paar procent van de 10 die invloed hebben.
 
Oh, ik fiets ook graag (en snel), daar zoek ik ook uit welke banden me het meeste helpen. Grote wielen helpen daar, maar dat ligt in de ordegrootte van enkele watts.
 
Zou toch investeren in ern badkuip en niet in wielen.
Heb een jaartje met ern Stromer gefietst woon werk.
Het ging mij niet vlot genoeg en dus ook verkocht.
Maar er kwam eens banaan langs.
Maar hij heeft wel gewonnen ik kwam niet boven de 48 km.
Denk dat hij ook complete zaadlozing kreeg over z.n ketting want hij won.
Maar ze blijven eng die wielrenmennekes met geschoren benen.
Het zijn ook de types die je compleet over de zeik krijgt als je niet op tijd aan de kant gaat op fietspad.
Heb me al een keer moeten verantwoorden bij rechtbank amsterdam.
Had er eentje de vangrail ingekopt.
Kermen deed die met z.n klikpedalen.
Moet je propje maar niet uitschelden voor vieze homo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan