Honda Monkey 125

Vanavond de aap opgehaald, helemaal blij mee!

0428D409-203A-4541-A814-A143374C82B2.jpeg
 
mooie fiets en goeie aankoop.
Gelijk een andere uitlaat opzetten.
Dat verdiendt ze wel.
Gaat ze ook gelijk een stuk lekkerder van klinken.
 
Oja.......wellicht zal jij het al doen...
Maar ik adviseer jou echt om alleen maar E5 te tanken met je Monkey.
Die E10 troep is ze niet waard.
 
Wat een wendbaar en comfortabel machientje zeg! Ondanks dat de motor nog niet los is kwam ik al tot 104 km/h.
Ik ben benieuwd of er met een vervangingsuitlaat zonder katalysator meer in zit wat vermogen en topsnelheid betreft.
Wie heeft er ervaring mee?


1AB1D1F6-F2BA-4B74-A620-99C95B95A550.jpeg
 
Ik heb bij afleveren de tail tidy van R&G laten monteren. Ziet er een stuk beter uit, maar je jas wordt er wel ranzig van, zeker als je de monkey ook in de wintermaanden uitlaat.
 
Ja die zag ik idd ook al. Waar heb je die besteld? Als ik m bij R&G wil bestellen leveren ze niet aan NL?
 
Dan ben je vast geen 1,93m en 105kg ex-motorkleding 😬 Ik heb nog maar een paar x >100km/u gezien en dat was brug / heuvel af en zo klein mogelijk gemaakt. Ik ga er dan ook de snelweg maar niet mee op , voor ww-verkeer gelukkig ook niet nodig.
1.72 en 74kg, dat zal het verschil zijn. ;)
 
Andere vraag, wie heeft er een 14 tands voor tandwiel opgezet, ervaring mee? De top snelheid zou daardoor iets hoger zijn.
 
Andere vraag, wie heeft er een 14 tands voor tandwiel opgezet, ervaring mee? De top snelheid zou daardoor iets hoger zijn.
Ben ik ook benieuwd naar, in z’n 2e versnelling haal ik al 76km/h , die 4e moet dus echt verder kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan