Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Honda is een echt vrouwenmerk?

Echt onzin weer. Als honda volgens de mannen een echt vrouwenmerk word koop ik wat anders

Echt onzin weer. Als honda volgens de mannen een echt vrouwenmerk word koop ik wat anders
Persoonlijk vind ik dat onzin. Je laat je toch niet door iemand ander z'n mening vertellen wat je wel of niet koopt / rijd?

Persoonlijk vind ik dat onzin. Je laat je toch niet vertellen wat je wel of niet koopt / rijd?
Nee tuulk niet maar laat mij nou net een hornet 600 op mn lijstje hebben staan.

Al wil ik als man ook wel een kleinere motor..

Moet alleen nog goedpraten dat het noodzakelijk is voor mijn mentale gesteldheid om deze in de garage te hebben... "Want je hebt toch al een motor?".. waarom dan 2?

Nee tuulk niet maar laat mij nou net een hornet 600 op mn lijstje hebben staan.
Als jij die mooi vind moet je die gewoon gaan rijden, ook als mannen Honda een vrouwenmerk vinden. Ik rij ook een Honda, en dan een van de - .... minder gerespecteerde modellen, volgens velen, maar heb ik nou precies schijt aan. Nimue bevalt me prima. Zo zeer zelfs dat ik haar een naam heb gegeven.

Moet alleen nog goedpraten dat het noodzakelijk is voor mijn mentale gesteldheid om deze in de garage te hebben... "Want je hebt toch al een motor?".. waarom dan 2?
"Maar jij hebt toch al schoenen? Jij hebt toch al een jas?"

Heb nu een ER5 dus weet precies wat je meemaakt. Haha

Waarderingen: Lert
Bekijk bijlage 2002912

Je bent mij net voor

Snap het ook niet, moet jij mijn wederhelft eens mee nemen als ze een nieuwe outfit moet hebben.
Frau loopt dan nog niet net vol agressief rond in zo'n toko, al vloekend en tierend..

Met als opmerkingen dat alles zo 'meisjes achtig' en gemaakt is/wordt voor die tere Barbie poppetjes...
(frau zelf is een typisch Hollandse dame met wat Fries bloed in het DNA)

"Maar jij hebt toch al schoenen? Jij hebt toch al een jas?"
Er passen makkelijk meerdere jassen op een kapstok; en meerdere schoenen in een kast.

Was dat maar hetzelfde voor motoren.. dan had ik er nu 20.

Waarderingen: Tcat
Er passen makkelijk meerdere jassen op een kapstok; en meerdere schoenen in een kast.

Was dat maar hetzelfde voor motoren.. dan had ik er nu 20.
Er passen meerdere motoren in de straat / schuur / tuin.

Woonkamer vergeet je nog..
Dan staan ze in het zicht en moet je er omheen lopen. Valt wel erg op hoeveel je er hebt, dan. Als je ze nou verspreid over de straat (-aangelegen parkeerplaatsen) of op andere wijze uit het zicht houd kan je je nog verhalen op "ach, zo veel zijn het er niet hoor, ik heb meer last van al je schoenen als ik de deur uit moet".

Waarderingen: Tcat

Is dat een vrouw die de make-up thuislaat, een goede brede kont heeft en 's avonds scheet en biert met de mannen? Een echte motorrijdster dus

Of is dat een fitchick 'heyy guuuuuuuuurl' die samen met de vriend een 'hobby wilt delen' en besluit motor te gaan rijden. Want deze types willen graag die kleding met roze truttenaanhangsels.

Dus wat is een vrouwenmotor vraag ik me hardop aan Honda af.

Waarom zouden de dames nou voldoening moeten nemen met iets wat over het algemeen voor mannen ontworpen is, naar onderzoek onder mannen? Mannen en vrouwen zijn nou eenmaal verschillend.
Dit is geen populair standpunt in deze inclusieve maatschappij .

Dit is geen populair standpunt in deze inclusieve maatschappij .
Waarom niet? Juist het idee dat mannen en vrouwen het maar met hetzelfde moeten doen is niet inclusief. Er zijn gewoon verschillen tussen de geslachten, en ieder mens is dan ook weer uniek, dus juist het idee dat vrouwen het maar moeten doen met mannenmotoren is achterhaald.

Note to myself: volgende keer toch maar weer een erbij zetten .