Honda FMX650 supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluewolf

MF veteraan
22 feb 2004
3.904
4
Nijkerk
Toffe supermotard.
Gebaseerd op het betrouwbare dominator blok. Dus niet zoals bij veel supermotards kleine onderhoudsintervallen en zuigerrevisies, maar gewoon lekker rijden.
De motor heeft er nu 15900 km op zitten en is van 2005.
Ik heb hem nu een ruim jaar, maar twee motoren hebben staan en er bijna niet op rijden is even te veel van het goede voor een student.
In dat ruime jaar heb ik hem helemaal nagekeken en is alles dat matig was vervangen voor A-merk onderdelen, dus alle slijtage- onderdelen kunnen weer een hele poos mee!
Voor een uitgebreide beschrijving klikt men Motorshopper: Honda FMX 650 met mooie opties ]hier~[/url] voor de advertentie op motorshopper.

Motorshopper: Honda FMX 650 met mooie opties

Super machine met een overheerlijk geluid.

large

large


De prijs aangepast: 2849 euro, en dan krijg je er ook nog eens een MF sticker op de kentekenplaat bij! *D Het nieuwe jaar in met een betrouwbare, unieke en mooie Supermotard!
 
Laatst bewerkt:
Pompompiedom nieuwe DID VX kettingset, AGM accu, K&N filter...
Schopje... bieden mag...
 
Net nog even op naar Hoogland geweest. Heen snelweg en terug binnendoor, rijdt beide toppie.
Ook nog op de motor: Optimate aansluiting, netjes onzichtbaar weggewerkt.
 
Mooie machine.
Cker een optie voor mij volgend jaar. S kijken of je t vol houdt tot maart met de verkoop. Tegen die tijd heb ik wel interesse.

Hopelijk is ie dan al weg voor jou
 
Mooie machine.
Cker een optie voor mij volgend jaar. S kijken of je t vol houdt tot maart met de verkoop. Tegen die tijd heb ik wel interesse.

Hopelijk is ie dan al weg voor jou
Bedankt voor je compliment, ik vind m zelf ook erg gaaf.
Ik hoor het wel van je dan, doe gerust een bod als de tijd daar is en hij er nog staat :)
 
Ohhh yeah... ALS je al twijfelde... Maak ik het nog makkelijker.
Na wat vergelijken met andere FMX'en (Km standen, bouwjaren, opties, looks) wil ik hem sowieso de beste keus maken. De vraagprijs is nu 3299 euro.

En ja, dat is gewoon inclusief alle opties zoals die al in de advertentie stonden. Sinterklaas is weer weg, maar Sinterbluewolf matst gewoon door.
 
13e maand komt volgende week...maar dan is t gat nog redelijk groot. Begin april gaat wel lukken maar dan zal ie wel weg zijn
 
13e maand komt volgende week...maar dan is t gat nog redelijk groot. Begin april gaat wel lukken maar dan zal ie wel weg zijn
Geen idee... Ik heb nog geen bieders gehad en we zitten in de winter. Maar de kans dat ie in het voorjaar wordt verkocht is wel groter ja. Het is gewoon een beetje zonde zo want hij staat zo veel stil. Ik woon in een kleine stad dus dan ga ik niet m'n FMX pakken als ik even iets moet halen, maar pak ik de fiets. En langere afstanden doe ik met de XX of het OV (studenten OV kaart). Eerst deed ik er vooral leuke ritjes in de omgeving mee, maar daar heb ik zo weinig tijd voor sinds ik deze minor volg en zo ga afstuderen en het weer zit ook niet erg mee. Ik zal eens een filmpje uploaden met het geluid. Das zoooo vet 8-)
 
Laatst bewerkt:
En ik heb juist iets nodig voor leuke kleine ritjes in de buurt voor een leuke prijs.

We wachten t af..

Speed Triple staat ook op mn lijstje dus in t nieuwe seizoen gaan we s kijken wat t aanbod is.
 
Beter Honda dan Triumph, veel betrouwbaarder.

En een schopje in de donkere dagen voor kerst
 
Ik rij bijna geen motor meer.. De km stand is nu 16,100 ofzo. Was bij het plaatsen 15,900. Kun je nagaan.
En de FMX is helemaal klaar en alles in orde, maar nu is mijn andere motor toe aan een dure reparatie. Dus kan het geld wel goed gebruiken.
Daarom een schopje, de nieuwe vraagprijs is 2849 euro..
 
Hertog Jan is de leukste thuis :+ Wel mijn favo bier overigens.

Bedankt voor de reacties heren, maar inruil heb ik nu weinig aan in mijn situatie helaas...
Verkoop je eigen motor voor 2849, en neem de mijne over - Opgeloooost *D
 
Okee, goede reis/verblijf gewenst dan H-J. Hebben ze daar ook eens een onbegrenste BB rijden :)
 
Dankjewel.

Hier (Westerwald) heb ik overigens meer aan een FMX dan aan een CBR. Veul bergen en weinig autobahn :]
 
Laatst bewerkt:
Hij staat nog steeds te koop hoor.. Dus mocht je je XX in Duitsland verkopen, dan weet je me te vinden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan