Honda Dylan 150cc

yohannes

MF'er
4 mrt 2012
86
0
Kaatsheuvel
Ik hoorde dat de Honda Dylan in China word gemaakt.

Kan iemand mij de voordelen en nadelen van die scooter vertellen??

Is het een vetrouwde scooter om iedere dag 8 km naar het werk te gaan??

Ik wil er 1 kopen,

of heeft iemand een andere aanbod??

groetjes Hans
 
Betrouwbaar, snel en behendig. Uiteraard Honda meestal wel betrouwbaar.

Enige waar ik mij zorgen om zou maken is of ik wel genoeg sloten zou hebben, want als je hem niet goed ergens stalt, is de Honda binnen no time verdwenen. (iets met overvallen en vluchten)
 
Wat word er tegenwoordig niet meer in China gemaakt? De Chinese motorfabrikant Loncin maakt replica's van Honda grasmaaiermotoren maar ook de motoren van de BMW F700 en F800 komen uit die fabriek.
Het is dus niet dat als het uit China komt dat het perse slecht is.
 
Wereld scooter..heb er één gehad, 23000 km mee gereden en niets mee gehad.
Nu de opvolger de SH150, heeft grotere wielen en voor en achter rem schijven.
Hier vind je vast meer..
't Honda Ses 150 Dylan Topic
 
Heb er eentje gehad. Helaas gejat. Tweedehands zijn ze vaak helemaal kapot gesleuteld, dis let daar op.

Oerbetrouwbaar blok. Snelheidsmeter in het dash schijnt er wel eens mee op te houden, maar daar heb ik zelf geen last van gehad.

Ook al was het 150cc, ik vond hem net even te langzaam voor meer dan een kilometer snelweg, volgende scooter zal minimaal 200cc hebben.
 
ik weet niet wat je te besteden heb qua geld maar kijk voor een scooter met een motorblok en niet een koffiezetapperraat, zoals mastertommy al zegt dat het leuk is maar net niet genoeg voor een kilometer rijksweg
 
ik weet niet wat je te besteden heb qua geld maar kijk voor een scooter met een motorblok en niet een koffiezetapperraat, zoals mastertommy al zegt dat het leuk is maar net niet genoeg voor een kilometer rijksweg
Hij wil hem gebruiken voor woon/werk verkeer...8 km..niks mis met een Dylan dus. :)
 
olie is wit
ook voor die dylan is 8 km veel te weinig om op temperatuur te komen.
Waar ligt volgens jou dan de ondergrens? Bromscooters rijden niet meer als 2km achter elkaar, dat zou dus achter elkaar stuk gaan. Overigens blijken auto's jaarlijks gemiddeld stukjes van 19 KM te rijden. Ook die gaan duizenden kilometers mee. Een collega van me heeft jarenlang een Dylan gehad voor w-w en nooit iets mee gehad, gewoon een prima scooter.
 
Twee keer Dylan gehad. Prima scooter. Ontiegelijk betrouwbaar. Heel veel waar voor je geld. Zou hem zo weer kopen. Ik moet nu teveel snelweg rijden, daarom een 300cc gekocht. Ook uitdekunst apparaat.
 
Niets aan toe te voegen, kreeg er na 23000 een top prijs voor en toen maar zijn opvolger gekocht, grotere wielen, betere remmen..maaaar een kleinere ruimte onder de buddy, bij de Dylan kan er wel een helm in bij de SH voor geen meter. :X

dsc8591i.jpg


dsc8598a.jpg
 
Niets aan toe te voegen, kreeg er na 23000 een top prijs voor en toen maar zijn opvolger gekocht, grotere wielen, betere remmen..maaaar een kleinere ruimte onder de buddy, bij de Dylan kan er wel een helm in bij de SH voor geen meter. :X

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel raar dat ik een normale integraalhelm echt niet in een Dylan kreeg maar wel in een SH150i :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan