honda cbx 2010

Vind standaard geen ruk aan die dingen trouwens(buiten het blok om).Daar hebben ze de hele fightercene ook voor uitgevonden natuurlijk. O-)

Multilex is het misschien een idee om een andere benzinetank te gebruiken als de originele? Ik blijf hem zo ontzettend braaf vinden in verhouding tot de rest van de onderdelen op de schets, je ziet toch wel dat het een CBX1000 is door het megablok. ;)

Ben ik met R.eens(tuurlijk)alle originele zooi eraf!Okee,okee,beginnen met de tank.
Denk dat een wat hoekigere tank(van een moderne naked bike o.i.d.) wat argessiever gaat staan.
Zitje heb je ook aardig hoekiger dan de originele tank(Hij is wat oubollig zeg maar)
Tank en zit moet wat meer een eenheid worden.

Laatst bewerkt:
geregeld,er zit n cb 1000 big one tank op robinjo..........:) en je hebt helemaal gelijk jerryt, standaart een auwe lullen fiets!!!!! lang leve de fighters!

full

ach, ik begin net, de glans gaat r vanzelf af jerryt.................hahaha! hier nog even een pic voor jou, ik vind m erg cool!!!!!!en weer spondon!!!
full

ach, ik begin net, de glans gaat r vanzelf af jerryt.................hahaha! hier nog even een pic voor jou, ik vind m erg cool!!!!!!en weer spondon!!![afbeelding]

Hij is lekker ja,oldskool Spondon wiegframe.Zie toch liever een spaceframe om het blok heen gewikkelt.Is een cbx blok net wat te breed voor natuurlijk.

kijk eens wat ik in een mapje vind
foi3c9.jpg

leuk sleutel plekje trouwens

Laatst bewerkt:
dat klopt!!!!!!!!!!!!! slof maar met zo n meisie!!!!!!!!!!!! fotoo grappig, das n paar weken trug, ben r druk mee en als het aan mij lag stond ik gistere op de stoep voor je pijpjes..........komt goed en snel!!!

full

kan nie wachten!!! :)

wel leuk dat ik het nu kan volgen
vind deze zes pitters altijd erg mooi
ik moet binnen kort ook voor een rsv een zelfde soort uitlaat maken
dan stuur ik je wel even wat foto's

:$ :$ edit ik heb je email adres niet meer :$ :$

Laatst bewerkt:
ach, ik begin net, de glans gaat r vanzelf af jerryt.................hahaha! hier nog even een pic voor jou, ik vind m erg cool!!!!!!en weer spondon!!![afbeelding]
Die is idd erg gaaf!

Deze bijna de zelfde Z1R maar met iets ander subframe...

full

Mijn maat is Spondon importeur van NL dus als je ooit wat info wilt weten,,hij had toevallig een tijd geleden een CBX Spondon frame te koop ,ontzettend mooi om te zien,,ook 1 van mijn dromen die ooit uit moeten komen :z

Mooi project btw ,ziet er goed uit! :}

Laatst bewerkt:
als je het over mn cbx hebt moet je maar ff naar de schets kijken, word n mono shock maare die zit r nog nie op en kan m anders niet vervoeren!!!! ;)

mn idee over een stuurkuip, is t wat????????????? i like it!!!!!!

:)
full

full

I like not,less is more.Zo weinig mogelijk plastic troep erop.
Vind ik.

hmmmm.....................vind dit toch wel sexy hoor!!

full

Je moet gewoon doen wat jij mooi vind....ik vind het niks.

Gr.Gerard

helemaal waar..........ken t r altyd nog af slopen ;) als iedereen de zelfde smaakt heeft word t ook maar een saaie boel op deze site!

mieluh, vond t op internet..................www.ducati-kaemna.de

nice stuff, vind met licht erin minder............dat kan beterder!!! ;)

Terug
Bovenaan Onderaan