Honda cbr954rr FireBlade 2002 sc50 (3600 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

$tranger

MF veteraan
14 mrt 2002
1.079
0
Amsterdam
Unieke FireBlade aangeboden. De motor is voorzien van een fullsystem TwoBrothers racing uitlaatsysteem (inclusief spruitstuk dus). Daarnaast is de motor voorzien van een PowerCommander 3 USB en heeft hierdoor 150pk aan het achterwiel. De motor is helemaal afgesteld op de testbank en loopt super. Voorzien van duosit cover. Voetsteuntjes heb ik er nu af, maar zijn er weer op te zetten, waardoor de motor zelfs nog duo bereden kan worden. Nieuwe accu heb ik staan, oude was op door het lange stilstaan.

Ketting, remmen en banden zijn in goede staat. Zitten 2ct's onder. Motor is in erg goede staat!
KM-stand: 56.000

Vaste (herfst) prijs: Verkocht!

large

large

large
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe jij dat dan in 't sprookjesbos, adverteren en vervolgens 'm toch niet willen verkopen ofzo? _O-
Ik wil er graag vanaf omdat ik onverwachts een erg leuke motor ben tegengekomen en ik daar nu een optie op heb. Vandaar mijn enthousiasme en tevens was 't een klein kickje.
 
Prijs is inderdaad belachelijk, terwijl de motor in topconditie is. Heb er wel wat reacties op, maar alleen mensen zonder geld of die zelf nog een motor moeten verkopen ofzo. En dan verwachten ze dat ik 'm voor nog minder weg ga doen ofzo :')

Maar goed, we zien 't wel. Zal van zelf iemand komen die wel geld heeft denk ik :P
 
'Honda cbr954rr FireBlade 2002 sc50' > 'Honda cbr954rr FireBlade 2002 sc50 (3600 euro) '
 
Kickje.

Wegens vertrek naar 't buitenland besloten dat de motor toch weg mag. Ben tot 30 november in 't land, roept u maar!
 
Ach ja, proberen mag altijd. Maar nee, voor 2500 gaat ie niet weg. Snap niet dat iedereen op een leuke blinkende sportfiets wil rijden, maar ondertussen 3600 te duur vind voor een fiets als deze. Met alle mods heeft deze bike bijna de magische grens van 1pk (kruk) per kilogram bereikt, stuurt daarnaast ook nog eens super en is ie aardig compleet denk ik zo.
 
Ruilen met 1000 euro bijbetaling van mijn kant? Mag je de uitlaat houden :)
(Ik denk dat ik het antwoord weet, maar ja niet geschoten is sowieso mis)

pm even als je het er in ieder geval over wil hebben
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je aanbod, maar nee, voor 1000 euro is 't voor mij niet interessant. Succes met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan