Honda CBR900 RR Fireblade SC33 1997

UnlimitedSPD

Die hard MF'er
7 jan 2006
464
3
Hierbij bied ik mijn Honda CBR900 RR Fireblade uit 1997 te koop aan. Dit omdat ik een toermotor heb gekocht.
Alle onderhoudsboekjes, papieren, gereedschapssetje en een werkplaatshandboek zijn aanwezig.

De Fireblade heeft 31044 kilometer gelopen.

Voorband: Bridgestone Battlax BT014F is op 60%
Achterband: Bridgestone Battlax BT016R is NIEUW
Achterremblokjes: Nieuw
Voorremblokjes: goed

De motor is voorzien van voor en achter nieuwe remvloeistof, nieuwe motorolie en nieuwe koelvloeistof. Ook is deze maand de koppeling nagekeken en zijn de koppelingsveren vernieuwd.

Extra's:

Stalen remleidingen vóór
Bike Design Crash Pads
MRA Double Bubble Smoke kuipruit, originele is aanwezig
Keiti Tankpad
Philips Motovision koplamp
Racegaas in het kontje
Zwart spatbord vóór

Vraagprijs: €3300, -

Voor meer informatie:

robinreijnen@hotmail.com
0613681535

full

full

full

full

full

full
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie machine man! Ziet er erg netjes uit...

Succes met de verkoop!
 
Haha klopt! Special price for mf :P

Maar wie m voor de speurders of 2dehands prijs wil is ook van harte welkom hoor ;)



Voor meer foto's en informatie:

robinreijnen@hotmail.com
0613681535
 
Danku!! :)

Ik heb inmiddels een andere motor gekocht dus hij mag weg! Erg fijne motor met weinig kilometers en ziet eruit als nieuw!

Voor meer foto's of informatie kun je altijd bellen of mailen ;)
 
het kuipframe wilde de vorige eigenaar er niet ophebben omdat hij het verschrikkelijk lelijk vond, de motor stond destijds te koop bij de dealer en deze heeft m eraf gehaald en gehouden.

De voorpoten heeft de vorige eigenaar vervangen door deze goudkleurige, zijn van een model eerder of later, dat weet ik niet precies, wel dezelfde maat als origineel.
 
Zo mensen! Ik heb de motor flink in prijs verlaagd! We gaan weer richting de lente en ik heb inmiddels een andere motor gekocht, dus hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken!!

Om de motor te bekijken of een proefrit te komen maken kun je me altijd bereiken op:

0613681535
robinreijnen@hotmail.com
 
hey robin,

leuke bike, ben ik net naar op zoek eigenlijk.
Waar woon je ergens? anders kunnen we misschien wat afspreken.

Ruud
 
Datum eerste toelating 07-03-1997
Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-04-2008
Datum eerste afgifte Nederland 08-08-2001


Nog geen jaar in je bezit?
zonde hoor
 
Datum eerste toelating 07-03-1997
Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-04-2008
Datum eerste afgifte Nederland 08-08-2001


Nog geen jaar in je bezit?
zonde hoor

Klopt idd, ik ben erachter gekomen dat een racer niet helemaal mijn ding is. Ik hou van lange reizen met de motor, ben al 2 keer naar Zuid-Frankrijk geweest met een gs500. Een racer vind ik geweldig rijden maar voor lange reizen is het minder ideaal. Ik heb nu een BMW R1150GS gekocht, heel wat anders ;)
 
Hij is nog steeds te koop!

Hoe staat t met de verkoop van je GSX600F kerel? Wil je nog een keer komen kijken?

Wie intresse heeft kan mij altijd bereiken op 0613681535, ik ben vaak ook doordeweek en overdag thuis omdat ik weinig lesuren heb..
 
en waar kan ik deze vinden?

oh sorry ben er al achter via je profiel.

ma mail ontvangen
 
Laatst bewerkt:
Je hebt mooie fotos.............en je hebt MOOIE FOTOS!!!:D
Ben je toevallig fotograaf van beroep??

Kick!

Hehe danku *D Ik ben geen fotograaf van beroep, maar ik vind het wel leuk te doen! De foto's zijn met een Panasonic DMC-FZ8 gemaakt, niet eens een spiegelreflex :P


De blade is nog steeds te koop trouwens *D
 
Wat is je vraagprijs nu?
Weet je dat er orgineel ook een rode voorspartbord op zit en andere voorpoten ?

Ik heb dezelfde en die gaat ook de verkoop in alleen weet ik nog geen vraagprijs.
Succes met het verkoop. ;)
Heb bij de Honda dealer al 3750 als inruilprijs gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan