Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

Wat een mooi ding. Ik ben inmiddels gewend aan de koplamp (en dat zegt dan iemand met SC60 })). Die uitlaat is ook perfect!
 
Is er hier misschien iemand die mij aan een duo-zadel kan helpen voor een SC60?

(een originele seat cover mag uiteraard ook O-) )
 
Kentekenplaat hoog gemonteerd met een plaathouder van Evo Tech
Een stuk mooier! Bij mij komt exact hezelfde model er zaterdag op...

Overigens vandaag de Fobo Bike 2 TMPS doppen erop gezet, erg gemakkelijk. (bluetooth bandenspanning controle systeem) En de nieuwe Rizoma spiegels zijn binnen dus die komen er van de week ook nog op...
 
Welke type achtervelg is dat? De standaard vind ik zo lelijk, deze is zeer nice!
Nvmd zie nu dat het de nieuwe model is =] Zou die op het oude model ook passen?


De achtervelg van de nieuwe CB gaat niet passen op de oude CB omdat deze 5 gaats is en de oude 4 gaats,
 
Laatst bewerkt:
Wie kan me helpen om de zoektocht naar 2 onderdelen

De eerste is het wind geleidingskapje die aan de voorzijde van het achter tandwiel gemonteerd zit op de achterbrug.
In het Engels wordt hij guide wind rear brake genoemd maar kan hem niet vinden op Nederlandse sites

En een blokkeer beugeltje die op de rem en koppeling vloeistof potje zit.
Iemand een idee hoe die genoemd worden?
 
Wie kan me helpen om de zoektocht naar 2 onderdelen

De eerste is het wind geleidingskapje die aan de voorzijde van het achter tandwiel gemonteerd zit op de achterbrug.
In het Engels wordt hij guide wind rear brake genoemd maar kan hem niet vinden op Nederlandse sites

En een blokkeer beugeltje die op de rem en koppeling vloeistof potje zit.
Iemand een idee hoe die genoemd worden?
Kijk hier even.
 
Een vraagje voor de SC80 rijders. Iemand die met harde zij-koffers rijdt? Ik heb nu het GIVI systeem met voorgevormde zachte tassen op een quicklock rek. Maar dan kunnen de regenhoezen wel waterdicht zijn, aan de binnenzijde plenst het water de hoezen in en via de rits loopt mijn koffer vol😅. Nu ben ik aan het kijken (orienteren) of een systeem met aluminium koffers verkrijgbaar is voor dit model.
 
Ik heb inmiddels de Rizoma Reverse Retro spiegels binnen, maar het monteren zit me nogal tegen. Op zich passen ze op de bar ends die er standaard op zitten, maar die kan ik vrij gemakkelijk draaien en weet zeker dat ze door de wind omver geblazen zullen worden. (ik kan met de hand heel gemakkelijk de huidige bar ends draaien)

Dus ik vol goede moed de Rizoma bar ends besteld (2 x MA434B) maar die zijn ook niet te monteren. In de Honda sturen zit blijkbaar niet alleen de bar end, maar een complete 'stang' die in het stuur steekt. Deze zit blijkbaar met een rubberen pakking vast waardoor de bar ends dus gemakkelijk te draaien zijn. Nou heb ik al wat filmpjes op Youtube gezien hoe je die verwijderd, maar ik kan nu al zien dat ik dan de Rizoma bar ends niet gaan passen.

Iemand een idee hoe ik die spiegels er op ga krijgen?

Edit: ik heb de LP200B besteld, ik hoop dat het daarmee gaat lukken...
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels de kentekenplaathouder en de bar end mirrors erop en dat staat een stuk beter...



 
Inmiddels de kentekenplaathouder en de bar end mirrors erop en dat staat een stuk beter...




Ziet er goed uit!!! Baal er wel van dat je deze problemen hebt gehad, terwijl ik tegen jou heb gezegd dat het aimpel is. Bij de mijne was dit niet nodig en ik heb ook de originele gewichten. Blijkbaar was dit bij dus ooit al eens gedaan.....
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!!! Baal er wel van dat je deze problemen hebt gehad, terwijl ik tegen jou heb gezegd dat het aimpel is. Bij de mijne was dit niet nodig en ik heb ook de originele gewichten. Blijkbaar was dit bij dus ooit al eens gedaan.....
Ohja, maakt helemaal niet uit. Ik vind ze mooi en ben allang blij dat ze er nu goed op zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: Also
Nu heb ik vorig jaar een piepklein ongelukje gehad waarbij ik tegen een auto aankwam. Na nader onderzoek bleek mijn voorspatbord toch op een aantal plaatsen gescheurd/gebroken te zijn. Niet zo erg dat ik er niet mee kan rijden, als je het niet weet zie je het niet eens. Maar waar zou ik kunnen kijken voor een goed gebruikt voorspatbord voor de SC80?

En om op Willem te reageren: de kleuren had je goed! ;)
kaunertaler gletscher.jpg
 
Kaunertaler Gletscher, ik kwam boven de 2200 meter en was langzaamaan het grijze weer wel zat, als je dan door het wolkendek breekt en je dit uitzicht mag opzuigen. Echt heel gaaf.
 
Dat is toch ook fantastisch, ik wil heel graag nog eens door Wales en Engeland gaan rijden. Kerken en Kastelen zijn mijn favorieten en die hebben ze daar meer als genoeg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan