Honda 600RR/ 1000RR voorjaarsmeeting

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kea
  • Startdatum Startdatum
K kom uit Castricum nog meer mensen uit de buurt?! Kunnen we inderdaad samen heen rijden. Vink wel net zo gezellig en makkelijk. Weet k tenminste zeker dat k goed aan kom O-) ;) :P

Laatst bewerkt:
Ik heb vrij gekregen!
count me in!!

toevallig ook meetingplekken om vanuit verschillende "centrale" plaatsen richting Harderwijk te rijden?
Vanuit Amsterdam wel, andere plaatsen weet ik niet. Volgt vanzelf wel als het zover is :)

Miekje mag er ook wel bij Kea ;)

Heb net even een maatje van me een berichtje gestuurd, en gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan met zijn 600rr. *D Mocht hij het zien zitten, dan kom ik ook.

Edit: eigenlijk moet ik wel komen, heb die motor van ''witje'' gezien vorig jaar op de motorforummegameeting, en die wil ik nog wel een keer zien. :+

Laatst bewerkt:
Heb net even een maatje van me een berichtje gestuurd, en gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan met zijn 600rr. *D Mocht hij het zien zitten, dan kom ik ook.

Edit: eigenlijk moet ik wel komen, heb die motor van ''witje'' gezien vorig jaar op de motorforummegameeting, en die wil ik nog wel een keer zien. :+

Dus hoe dan ook met of zonder die vriend je bent er gewoon bij. Al is het om mijn motor nog een keertje te zien. :+

Laatst bewerkt:

:o

Dat wou ik nou ook eens, dat mensen mijn motor eens willen zien

:o

Hallo, dan zal ik mij ook meteen maar aanmelden voor de meeting!!

Rron komt ook mee, die heeft een CBR954RR!!

Ik ben vrij dus als alles mee zit ben ik er ook :)

Laatst bewerkt:
Dus hoe dan ook met of zonder die vriend je bent er gewoon bij. Al is het om mijn motor nog een keertje te zien. :+

Op de megameeting van MF zul je toch ook wel weer staan? :P Ik weet het nog goed vorig jaar, zag dat ding staan en zei gelijk van WTF is dat voor apparaat. Had hem nog nooit in het wit gezien.
Heb de foto's ook nog altijd hier op de pc staan. Die kappen, bij nedbikes besteld?

K kom uit Castricum nog meer mensen uit de buurt?! Kunnen we inderdaad samen heen rijden. Vink wel net zo gezellig en makkelijk. Weet k tenminste zeker dat k goed aan kom O-) ;) :P
Uit Amsterdam dus ik kan wel onderweg aanhaken...

Shit dat is dezelfde dag als de Newbie rit op 18 april...

Terug
Bovenaan Onderaan