Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanuit Amsterdam wel, andere plaatsen weet ik niet. Volgt vanzelf wel als het zover isIk heb vrij gekregen!
count me in!!
toevallig ook meetingplekken om vanuit verschillende "centrale" plaatsen richting Harderwijk te rijden?
Wil best komen eigenlijk, maar tering, wat is dat een eind rijden vanuit Limboland.
Wees nou blij dat je een stukkie kunt rijden na zo'n vreselijke winterNiet alleen vanuit uit Limboland hoor.
211 km
Ik denk dat ik ook kom!
GesjelligMiekje mag er ook wel bij Kea
En toch komenikke 244km
ben nog niet zeker
Zet ik u er wel onder voorbehoud bijben nog niet zeker
Heb net even een maatje van me een berichtje gestuurd, en gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan met zijn 600rr. Mocht hij het zien zitten, dan kom ik ook.
Edit: eigenlijk moet ik wel komen, heb die motor van ''witje'' gezien vorig jaar op de motorforummegameeting, en die wil ik nog wel een keer zien.
Heb net even een maatje van me een berichtje gestuurd, en gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan met zijn 600rr. Mocht hij het zien zitten, dan kom ik ook.
Edit: eigenlijk moet ik wel komen, heb die motor van ''witje'' gezien vorig jaar op de motorforummegameeting, en die wil ik nog wel een keer zien.
ben nog niet zeker
Komen
Maak je bij mij een tussenstop voor ontbijt en koffie (ik trakteer, let op, Shel gaat nu ook meegaan ) en dan rijden we er samen heen
Dus hoe dan ook met of zonder die vriend je bent er gewoon bij. Al is het om mijn motor nog een keertje te zien.
Als ie rijd ben ik er bij
Uit Amsterdam dus ik kan wel onderweg aanhaken...K kom uit Castricum nog meer mensen uit de buurt?! Kunnen we inderdaad samen heen rijden. Vink wel net zo gezellig en makkelijk. Weet k tenminste zeker dat k goed aan kom
Wat is er met die motor dan dat iedereen 'm wil zien...?Dus hoe dan ook met of zonder die vriend je bent er gewoon bij. Al is het om mijn motor nog een keertje te zien.