Honda 600RR/ 1000RR voorjaarsmeeting

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kea
  • Startdatum Startdatum
@Nosmo: ben benieuwd of dat filmpje gelukt is dat ik ff vergeten was dat ik bij het wheeliën andersom moest schakelen :')

En het duurde dan ook nog een paar seconden voor ik doorhad wat er gebeurde...

Mijn eurocent viel toe het schakellampje maar bleef branden ondanks ik geen gas meer gaf :X :') :X

@Nosmo: ben benieuwd of dat filmpje gelukt is dat ik ff vergeten was dat ik bij het wheeliën andersom moest schakelen :')

En het duurde dan ook nog een paar seconden voor ik doorhad wat er gebeurde...

Mijn eurocent viel toe het schakellampje maar bleef branden ondanks ik geen gas meer gaf :X :') :X

Hier vast een stukje.

Goeiesmoggeltjes allemaal! :W

Was weer erg gezellig gisteren! :Y *O*

@ Kea: Bedankt voor het regelen van het schitterende weer :} *D ;)

*O* *O* *O* Opaaaa gefeliciteerd :j :j :j

Ga vanavond ff bijlezen :)

@all, geweldige plaatjes, en dan moet Opa nog komen, kun je nagaan :}

Ben ook wel benieuwd naar de verdere filmpjes :Y :P

Wat een dubbel gevoel als ik de foto's allemaal zie.

Natuurlijk was het prachtig bij FCTwente. 2-0 tegen Feyenoord winnen, ookal deed 010 er niet heel veel voor.

Maar ja, ik had natuurlijk ook wel erg graag naar Harderwijk gekomen.
Had waarschijnlijk niet uitgemaakt welke keus ik had gemaakt. Van beide zou ik spijt hebben gehad, omdat ik dan niet naar de ander had gekund :X :?

Twente kan maar één keer kampioen worden (MarkH bidt vast voor 2 mei :Y ), en in het najaar is er vast weer een 600/1000rr meeting O-)

Je laat zoiets toch niet lopen voor een potje voetbal :N Jammer dat je er niet was, volgende keer maar weer dan. :W

Wat een prachtige foto's allemaal trouwens, vooral die ene met de drie Taylormade-pijpjes is mooi! O-)

taylormadex3.jpg

Maar ja, dat is natuurlijk ook omdat die van mijn man, Detox er op staat :P
't Is wel een heel bijzonder setje zo bij elkaar...

Terug
Bovenaan Onderaan