Honda 600RR/ 1000RR voorjaarsmeeting

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kea
  • Startdatum Startdatum
Zo te zien is het weer gezellig geweest en het weer zat ook mee :Y
Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn :)

[afbeelding]

ira een bescheiden stukkie , maar dit was een halve vlaai en zo te zien was ie lekkeRR :9

Hahahaha, hij was inderdaad erg lekker. Heb jij nou ook een foto gemaakt dat k er een hapje van nam? Zou je die ook nog ff willen plaatsten?

@ Allemaal, k vond het gezellig. Een hoop nieuwe gezichten gezien en ook een paar bekende. Cor thanx voor het voorrijden richting huis!!

Nameless...... net een paar dagen uit de plaaster en ik zie je weeral op het achterwiel :o

Hahahaha, hij was inderdaad erg lekker. Heb jij nou ook een foto gemaakt dat k er een hapje van nam? Zou je die ook nog ff willen plaatsten?

@ Allemaal, k vond het gezellig. Een hoop nieuwe gezichten gezien en ook een paar bekende. Cor thanx voor het voorrijden richting huis!!
komt ie
full

komt ie
full

u vraagt ;)

Laatst bewerkt:

Graag gedaan hoor, altijd gezelliger dan in je eentje rijden toch :Y

Was weer gezellig en dat ik als oud bl8 bestuurder er toch nog bij mocht zijn op de beamer, en ook nog bij de leuke foto en film shoot met de andere stuntrijders.

See you next time :W

ps. Geert bedankt voor de foto's

Laatst bewerkt:
Vond het erg gezellig mensen :)

Aardig wat mensen gesproken, wat gezichten achter de nicks :)

Uiteraard te brutaal om me niet voor te stellen, sorry Witje :$ ;), Wel je "broertje" onderweg nog tegengekomen richting huis :P

Volgende x ben ik er ook zeker weer bij, zorg ik er voor dat ik wat minder afspraken heb ;)

Bedankt Kea :)

Laatst bewerkt:
Was weer lachen mensen JunioRR heeft zich wel weer vermaakt :}

Geert leuke piccie's :}
Brander ook weer de nodige kieken geschoten :}

De rest zou nog volgen ben ik bang voor :X

Was alleen een uur te laat thuis maar kon toch de fotoshoot niet missen _O-

Ga ik volgende week wel een uurtje langer zwembaderen _O- :+

@ all thanks for the fun

Onewheel :} :]

PieteRR ook leuk jou weer ff gesproken :Y ;)

Wollie wankert morge feliciteer ik je pas maar het taartje was super :Y :9

Laatst bewerkt:
Vond het erg gezellig mensen :)

Aardig wat mensen gesproken, wat gezichten achter de nicks :)

Uiteraard te brutaal om me niet voor te stellen, sorry Witje :$, Wel je "broertje" onderweg nog tegengekomen richting huis :P

Volgende x ben ik er ook zeker weer bij, zorg ik er voor dat ik wat minder afspraken heb ;)

Bedankt Kea :)
_O-

ook nog echt...

Terug
Bovenaan Onderaan