Honda 600RR/ 1000RR voorjaarsmeeting

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kea
  • Startdatum Startdatum
Sow, fietsje nog ff snel snel gepoetst :$ en nu stilletjes aan aanpelsen en :]

Tot straks peeps :W

En wsl weer hopeloos verkeerd rijden aan die k*twerkzaamheden in Utrecht B| B| B|

rij dan via den bosch en ga via de a50 ;)

-O- -O- -O-

*ben ik nou gek of ie het met een auto juist minder gedoe :? :')
Ik woon in Amsterdam centrum en auto staat in Badhoevedorp (12km fietsen) omdat ik nog geen parkeervergunning heb. Dus veel gedoe ja :P

Stel je niet aan Patatje, gewoon komen :Y
Ik heb er voor gekozen gisteren lekker naar Zandvoort te gaan en de benzine is nu op :+

Gewoon komen UPPie! Ik "moet" m'n racer in de aanhanger pleuren en met dat ding achter de wagen naar Harderwijk tuffen :z
Niks moet :P Maaruh, hoe was het donderdag? Eerste race van het jaar...

Deze was je er ook niet. Opkomst 4 man waarvan 3 met motor. Was wel een Belg bij. Lem, helaas al weer even niets van gehoord.

Dit was de tweede voorjaarsmeeting van 2008. Eerste was ook verregend. Toen een opkomst van 4 motoren waarvan 2 vrouwen. Respect voor Kea en Jessy toen. :}

[afbeelding]
Ja die tel ik niet mee :+

vandaag bij ten kate geweest ,was genoeg te doen en te zien.
ook weer veilig thuisgekomen, maar toen ik de tuin in liep naar de voliere was er een slachtveld geweest onder de vogels alle jonge vogels waren dood gebeten en 4 volwassen parkieten ook dood ik zag gelijk welke vogels het gedaan hadden want die zate natuurlijk ook onder het bloed.
die leven nu dus ook niet meer gvd wat was ik kwaad.ik heb het ermee gehad de voliere gaat op marktplaats alles gaat de verkoop in
:o :o _O- _O- _O-

Wilt u dit soort dingen niet in mijn topic posten B|
_O- _O- _O-

hoeft niet hoor ik laat ze niet aan je zien hoor.
60912.jpg

_O- _O-

Hoi, beetje laat...maar wij komen zo ook nog even kijken, ik met m'n 600'tje en Detox met z'n 1000.

Tot straks!

Wat een mazzel hebben jullie trouwens weer vandaag met het weer.
Vorig jaar was het ook al zo'n prachtige warme dag *D

het was reuze gezellig maar ze waren ineens weg ????
't zal aan mij liggen :)

ik was nog te bezopen kwa pas om 7.00 uur thuis van de kroeg... :X :X

sbb is nu pas weer een beetje wakker .....

Gerard echt de gaafste brommer van vandaag :9~ :9~ :9~ :9~
full

p.s. doe me ff je email. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan