base alert
MF'er
das prima sta ik daar rond kwart voor 12 op je te wachten
Mooi tot zo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
das prima sta ik daar rond kwart voor 12 op je te wachten
Sow, fietsje nog ff snel snel gepoetst en nu stilletjes aan aanpelsen en
Tot straks peeps
En wsl weer hopeloos verkeerd rijden aan die k*twerkzaamheden in Utrecht
Oeeeeh hebben jullie de weerberichten gezien
Alle mooiweermietjesrijders kunnen gewoon komen
[afbeelding]
Regel jij die andere zeikstraal ook nog ffWat een KUDweer, denk dat ik maar niet kom
Regel jij die andere zeikstraal ook nog ff
Beeuuhhh wordt je niet van buiten nat dan wel van binnen. Blijf ook maar thuisWat een KUDweer, denk dat ik maar niet kom
Ik woon in Amsterdam centrum en auto staat in Badhoevedorp (12km fietsen) omdat ik nog geen parkeervergunning heb. Dus veel gedoe ja
*ben ik nou gek of ie het met een auto juist minder gedoe
Ik heb er voor gekozen gisteren lekker naar Zandvoort te gaan en de benzine is nu opStel je niet aan Patatje, gewoon komen
Niks moet Maaruh, hoe was het donderdag? Eerste race van het jaar...Gewoon komen UPPie! Ik "moet" m'n racer in de aanhanger pleuren en met dat ding achter de wagen naar Harderwijk tuffen
Ja die tel ik niet meeDeze was je er ook niet. Opkomst 4 man waarvan 3 met motor. Was wel een Belg bij. Lem, helaas al weer even niets van gehoord.
Dit was de tweede voorjaarsmeeting van 2008. Eerste was ook verregend. Toen een opkomst van 4 motoren waarvan 2 vrouwen. Respect voor Kea en Jessy toen.
[afbeelding]
Hoe kon je daar nou weer bij? Was een grappie.Je zou mevr. Hoogendoorn vragen toch?
Dat hok is te min voor hem
vandaag bij ten kate geweest ,was genoeg te doen en te zien.
ook weer veilig thuisgekomen, maar toen ik de tuin in liep naar de voliere was er een slachtveld geweest onder de vogels alle jonge vogels waren dood gebeten en 4 volwassen parkieten ook dood ik zag gelijk welke vogels het gedaan hadden want die zate natuurlijk ook onder het bloed.
die leven nu dus ook niet meer gvd wat was ik kwaad.ik heb het ermee gehad de voliere gaat op marktplaats alles gaat de verkoop in
Wilt u dit soort dingen niet in mijn topic posten
ik zit hier al te wachten op de foto's
het was reuze gezellig maar ze waren ineens weg ????
't zal aan mij liggen
Get the hint?het was reuze gezellig maar ze waren ineens weg ????
't zal aan mij liggen