Hoevelaken---> KBH deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik Ik doe het gewoon, even spammen ?

Heden heb ik ontvangen een (1) kuipsticker voor mijn GSXR 750
Bij diverse suzuki toko's kreeg ik te horen " nee we verkopen alleen de hele kuip gestickerd en wel" of nee we verkopen alleen een sticker set...dus de hele rechter of linker sticker verzameling.

Maar bij Mainline motorcycles in Deurne werd ik heel vriendelijk geholpen en werd er een (1) sticker besteld ipv een hele set.

kijk ! het kan dus wel !!!

1-0 voor deze beginnende ondernemer uit Brabant. de grote suzuki jongens staan ff achter.

ik houd er niet van om genaaid te worden (financieel dan he)

ook voor weet ik hoeveel andere zaken kun je terecht en het wordt netjes thuis gestuurd.

de beste man is geen familie of vriend van mij, maar dit is gewoon even een berichtje van een tevreden klant.

dus voor mensen die racen met een SRADJE ... (lokkie) O-) of op de openbare weg " touren" op een TLR, 929, GSXR of weet ik veel...

kijk eens op z'n site

Ik bestel ook gewoon losse stikkers bij de suzuki importeur :?

Motorfreaks: Digitale flitspaal in opkomst

@Robertobadjas: wij rekenen op jou, een sleepkabel en de auto van je vader!

wij hebben al een half jaar zo'n tyffus paal staan in nijkerk. leuke was wel dat het schijnt toen hij er neergezet werd binnen 24h omlag. hadden ze met de flex gedaan schijnt het })

maar dit zijn wel digitale camera's deze zie je dus niet meer flitsen u bent gewaarschuwd.

moet je een beste auto hebben wil je dat ding uit de grond trekken hoor. lukt niet met de auto van me vader :P ;)

de bovenste foto lijkt een beetje op degene van ons uit nijkerk maar zal wel niet :P

:W

Als jij jou brommer en nu tegenaan zet als brandhout dan zet ik de fik er wel in _O-

Zet die stukgaatie er maar neer...

Begint 'ie al onderdelen te verliezen ?

Zo nee: Mooi, dan kunnen we hem nog in complete staat verbranden.
Zo ja: Snel tegen die paal aan en de fik erin voordat ie helemaal uit elkaar valt !

_O-

Zet die stukgaatie er maar neer...

Begint 'ie al onderdelen te verliezen ?

Zo nee: Mooi, dan kunnen we hem nog in complete staat verbranden.
Zo ja: Snel tegen die paal aan en de fik erin voordat ie helemaal uit elkaar valt !

_O-

Ik verlies helamaal geen onderdelen meer sinds mijn vrienden uit Bologna dit laatste onderdeel hebben geleverd.
ducktape.JPG

wij hebben al een half jaar zo'n tyffus paal staan in nijkerk. leuke was wel dat het schijnt toen hij er neergezet werd binnen 24h omlag. hadden ze met de flex gedaan schijnt het })

maar dit zijn wel digitale camera's deze zie je dus niet meer flitsen u bent gewaarschuwd.

moet je een beste auto hebben wil je dat ding uit de grond trekken hoor. lukt niet met de auto van me vader :P ;)

de bovenste foto lijkt een beetje op degene van ons uit nijkerk maar zal wel niet :P

Is de paal in Nijkerk :Y

Dievenbende B|

Ik neem aan dat je er 2 van besteld hebt?

_O-

Een hele palet :9

Maatje van me met een duc 748 heeft ook standaart tiewraps in zijn buddy voor het geval dat.. ik lag in een deuk toen ik dat zag :P

ga je zondag nou niet met de 25kw groep mee omdat je met mij gaat gummen op kbh? :+

Nou eehmmm niet alleen met jouw hoor :P

Enne ja, ik heb wel weer eens zin om met een clubbie te gummen op KBH :)
Normaal ben ik altijd maar in mn eentje daar.

Wat word er hier gemiddeld op KBH gereden door de gasten uit dit topic die meegaan zondag ?? Ik stuur m in met 100 - 105 ongeveer en kom uit met 110 - 115. :Y

Wat word er hier gemiddeld op KBH gereden door de gasten uit dit topic die meegaan zondag ?? Ik stuur m in met 100 - 105 ongeveer en kom uit met 110 - 115. :Y

Ik boven de 110 erin.. komt er uit tussen de 115-120.. maar kan wel harder ;)

Ik boven de 110 erin.. komt er uit tussen de 115-120.. maar kan wel harder ;)

Ik weet niet of ik harder kan, toch maar eens beginnen met serieus verzitten en knie richting de grond, rij rechtsvoor m'n BT-014 tot aan het randje nl.

(Daar is gRRaafie nog niet echt mee bezig geweest ;) Lekker sturen en gummen zonder verzitten voelt toch echt nog lekkerder aan, zowel op EA4 als op KBH.)

38 km erin, 43 eruit :Y

[me="robertobadjo"]stuurt in met rond de 90 en stuurt uit rond de 100 als ik zo me goeie momenten heb.[/me]

ga maar eens weer bob de bouwer uithangen. eens kijken of ik nog wat maken kan :P

mzzls :W

[me="robertobadjo"]stuurt in met rond de 90 en stuurt uit rond de 100 als ik zo me goeie momenten heb.[/me]

ga maar eens weer bob de bouwer uithangen. eens kijken of ik nog wat maken kan :P

mzzls :W

Kunnen wij het maken....? ;)

230 erin en nooit meer eruit.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan