Mogguh...
Ik heb me rot moeten zoeken naar het linkje van het nieuwe topic.
Wat een zooitje in dat vorige topic zeg...
Ten eerste Chakotay, mag het linkje naar het nieuwe topic iets duidelijker?
Kijk anders even hoe Bauke dat deed, was altijd erg duidelijk.
Ten tweede en da's gericht aan onzekindertjesspammers...misschien gewoon maar even stoppen met spammen als de TO zijn linkje heeft geplaatst?
Moge
Ik zal volgende keer een wat duidelijker linkje neergooien, maar als er dan nog 50 posts achteraan komen helpt dat alsnog niet... In dat geval is het volgens mij makkelijker om even naar het Regionaal-forum te gaan en op Hoevelaken te zoeken, zo kom ik er zelf ook meestal
Zo, ik heb even misbruik gemaakt van een functie van een ander forum om de image-tags aan te passen, zodat het topic niet meer verspringt tijdens het laden van de startpost. Wat vinden jullie ervan zo?
Iedereen moet gewoon 't fatsoen hebben om na jouw linkje naar 't nieuwe deeltje niets meer te posten. Was bij Bauke althans wel 't geval.
ik wacht wel op de uitnodiging!
ik ook
laat je even weten trouwens of alles goed gegaan is? laat ray anders even typen
woeiiiiiiiiii...Of spreek het in
---
Ik heb net even een afspraak bij Hoegee gemaakt om volgende week daarheen te gaan om de GSXF af te laten stellen
afstellen kan al wonderen verrichtenHet word nu alleen afstellen he, (nog) geen PC erin
succes met het handje ferdiman wat is dat gaan we door het ijs
helemaal onder aan de pagina
weer ter4rug van de snijder. hand ligt open nu maar hopen dat deze geen twee maanden gaat duren
man wat is dat gaan we door het ijs
helemaal onder aan de pagina
weer ter4rug van de snijder. hand ligt open nu maar hopen dat deze geen twee maanden gaat duren