Denk t wel jaHm, ken ik dat circuitje?
Wie heeft die piccies gemaakt trouwens...ziet er goed uit Tom
Enne piccie's zijn gemaakt door een vriend van me uit het 600F topic
Die is ff uit Almere komen rijden met 3 camera's en 3 verschillende lenzen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk t wel jaHm, ken ik dat circuitje?
Wie heeft die piccies gemaakt trouwens...ziet er goed uit Tom
is ook niet zo moeilijk met een linkje in het ouden deeltje
Nieuwe deeltje ook weer gevonden!
Doen weCool, even kijken binnenkort
TnxNieuw prive circuitje ontdekt
Ik neem je wel een keer mee die kant op
Gave foto's inderdaad!
is ook niet zo moeilijk met een linkje in het ouden deeltje
owja...........haai dame
Alles beter dan die tronie van jouHey luitjes, nieuw deeltje niet gestart door Blade maar door Doorn Dat Doorn die ondankbare taak wil vervullen
Leuke platen Spook, jammer dat je geen getint vizier heb, ik zie die kop van je nog steeds
Nee dat was ik nie
Ik reed net wel door schothorst
Ow dan was ik t welNiet?? Dan heb je een dubbelganger rijden. Zag namelijk een zwart pak, een rode motor en witte L's op de kneesliders.... Het was trouwens een uur of 5....
Wel een gemotoriseerde neem ik aan heIk was ook nog in Nijkerk vanmiddag...tweewieler gescoord voor Detox Junior.
Die krijgt teveel Pokon en was d'r fiets ontgroeid.
Wel een gemotoriseerde neem ik aan he
HAhaha zie je welGemotoriseerde tweewieler voor een 8-jarige....mocht ze willen.
(Alhoewel ze er gek genoeg voor is. Ze wilde geen meidenfiets, maar een mountainbike...)
HAhaha zie je wel
Maare een mountainbike is ook veel leuker en stoerder
Ja dat gaat nog wel ff duren denk ik jaEn praktischer, in het o zo pittoreske Vathorst... zand, zand en nog eens zand...
@ Gixx-R: ik heb vandaag wel gereden.
Ik heb alleen gereden....richting nijkerk (ff shoppen), A28, langs dierentuin amersfoort en die harley zaak en weer hup naar huis. Was alleen al om 13.30uur thuis....dus of je mij hebt gezien...dat weet ik dan niet?
Klinkt je bike nu al een stukkie beter?Ik zag trouwens een berichtje van iemand in t vorige deel over msn accounts
MSN: harold(apending)dopsoft.com en we hebben ook nog harold(apending)diago.nl (werk / overdag)
omdat t niet echt opviel in t oude topic
[me="GeoffreyR"]in kbh deel 20...[/me]
Vandaag nog ff bij mn rijschool langsgeweest @ amersfoort, en volgens mij heb ik detox nog gespot! Iig een zwarte blade, met dezelfde helm... kon alleen zn kentekenplaat niet zien, maar was op die parallel weg van de isselt, ging richting huis (via soest e.d.) Reed achter een zwarte auris die nog al opvalt, dus mischien heb je m gezien, is namelijk een zwarte met een blauwe racevlag eroverheen met L'tjes in de blokjes. Dakbord was er wel af...
was jij dat detox?
Zou mijn naam en foto in de op veranderd kunnen worden?
Ik had het al aangevraad in het vorige deel maar Bauke was er denk ik te lui voor
Dus nogmaals bij deze
[afbeelding]
Alvast bedankt
Zou mijn naam en foto in de op veranderd kunnen worden?
Ik had het al aangevraad in het vorige deel maar Bauke was er denk ik te lui voor
Dus nogmaals bij deze
[afbeelding]
Alvast bedankt
tuurlijk, en ook met je mannetjeHaai Wouter....dus jij wilde vriendjes met me worden...