Hoevelaken 2006 - - - >KBH TB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoevelaken

pagina 11 reactie mosselman

Gisteren voor het eerst in hoevelaken geweest. Ik ben zelf geen voorstander van klaverbladen (lees vangrails) maar ik las dat die daar niet waren dus.... ik er naartoe met een maatje.

Eerst ff een paar rondjes warmgereden en gekeken hoe de weg er bij lag qua grip e.d. toen ben ik er voor gaan zitten en ging lang niet slecht.

Op een gegeven moment zag ik jackass rijden en mijn maatje zei dat ie zn steppies liet vonken, iets wat ik niet echt geloofde, dus ik achter hem aan en kon het met mn eigen ogen zien .

Ben helemaal aan snot gereden door een ventje dat net 2 maanden motor rijd, snap er niks van, ik snap wel dat als je er vaak rijd dat je wat harder gaat maar hij haalde een snelheid die ik noooit zal rijden, daarvoor is mijn motor en mijn leven me te lief.

Nog ff met randy gereden en wat anderen, al met al toch erg leuk gereden daar en veel stuntjes gezien. Wheelies/stoppies blijven toch wel kickuh om te zien.

oh ja jackass respect hoor voor je bochtensnelheden . Maar als ik over 3 maanden lees dat je op de intensive care (of erger) ligt vind ik het niet raar.

toen ik nog maar net motorreed.. Goede oude tijd.. O-)

Leef nog steeds btw :P

oude foto van toen ik mn fiets net 2-3 maanden had...

(Afbeelding)

Dit jaar gaan we wel wat meer rijden he! :Y
Ik hoop et wel....Heb net een nieuwe bike *O* , de kleine is iets minder klein, dus ik hoop dat ik wat meer tijd heb om te rijden :Y en dat het weer dan ook een beetje mee zit, want dat was dit jaar ook niet al te best :N

Zal dit jaar niet meer te vinden zijn op het blad met de motor, maar zal wel bij de schep staan om de foto's te verzorgen ;) ( en misschien wel op het blad })
full

Ook goed Daan ,jammer dat je niet meer mee :] , maar piccies maken mag ook :Y

niet met de dienstauto B|

Koffie staat ook nog steeds klaar toch? ;)

Maare dan heb je wel betere foto's, gewoon de bende afsluiten, kun je ook een keer linksom nemen :}

hé wanneer heb je dat allemaal gedaan.....

Je moet wat in de donkere winter maanden :P *O*
Is het al zomer, is het al zomer, is het al zomer :P :] ?

Ik kan niet wachten om over de dijkjes te knallen met de zon in het vizier, de muziek uit mijn Yoshimura, de vliegen op me tanden, en fietsers met hun middelvinger in de lucht... was het maar weer zomer ;(

Maar bladerunner.. jij verzorgt dit jaar de onboard beelden zie ik :9~

Laatst bewerkt:
ff een klein vraagje over het Kb rijden :Y

waar is jullie ontmoetings plek :?

bij ons in apeldoorn is dat bij de esso in zuid :Y
daar word altijd ff gel*ld en koffie en een snack genomen :P :P :P
dus hoor het graag :9 :P :9~

btw ik wil weer lente B| B|
krijg hier een dip van :o

ff een klein vraagje over het Kb rijden :Y

waar is jullie ontmoetings plek :?

bij ons in apeldoorn is dat bij de esso in zuid :Y
daar word altijd ff gel*ld en koffie en een snack genomen :P :P :P
dus hoor het graag :9 :P :9~

btw ik wil weer lente B| B|
krijg hier een dip van :o

Bij restaurant "Schep"direkt bij het Blad...afslag Hoevelaken.
Voor koffie soms bij mij thuis of ff naar de Mac.(van de MM) in A'foort

Zal dit jaar niet meer te vinden zijn op het blad met de motor, maar zal wel bij de schep staan om de foto's te verzorgen ;) ( en misschien wel op het blad })
(Afbeelding)
Wie doet nou z'n motor weg voor NOG EEN AUTO... :N :P :+

Zow Bauk, je dacht laat ik ook eens een topicje openen? :P Je zal mij ook nog wel zien verschijnen daar 8-) Alhoewel ik 't er vorig jaar maar een vieze en vooral vaak drukke bende vond.

Jammer dat m'n vriendin niet meer in Hoenderloo woont, want Beekbergen is wel een heel mooi stukkie bitumen :9~

Laatst bewerkt:
Wie doet nou z'n motor weg voor NOG EEN AUTO... :N :P :+

Zow Bauk, je dacht laat ik ook eens een topicje openen? :P Je zal mij ook nog wel zien verschijnen daar 8-) Alhoewel ik 't er vorig jaar maar een vieze en vooral vaak drukke bende vond.

Jammer dat m'n vriendin niet meer in Hoenderloo woont, want Beekbergen is wel een heel mooi stukkie bitumen :9~

Ja, oude topic was 2004-2005 en dat is het nu niet meer :+

Klopt, BB is inderdaad heel mooi, grotere lussen en mooi asfalt.
KBH heeft meer (oude) sporen en zoals we gemerkt hebben soms ook verse :X , maar op BB is het ook niet altijd mooi [me]the_bladerunner heeft daar ook weleens wat verse sporen moeten ontwijken :(
[/me]

Tja, tis er wat drukker maar wel lekker dichtbij :P en rotondes Bunschoterstraat nog dichterbij :9
We maken wel weer leuke tripjes, via KBH naar BB en via KBH en BSS naar mij voor bakkie.
Kan Daan mooi filmen en piccies maken })

Snap niet dat hij die auto heeft gekocht, had beter goedkoper kunnen gaan en goedkoop fietsje erbij...denk ik, kan het helemaal mis hebben hoor...

Ja, oude topic was 2004-2005 en dat is het nu niet meer :+

Klopt, BB is inderdaad heel mooi, grotere lussen en mooi asfalt.
KBH heeft meer (oude) sporen en zoals we gemerkt hebben soms ook verse :X , maar op BB is het ook niet altijd mooi [me]the_bladerunner heeft daar ook weleens wat verse sporen moeten ontwijken :(
[/me]

Tja, tis er wat drukker maar wel lekker dichtbij :P en rotondes Bunschoterstraat nog dichterbij :9
We maken wel weer leuke tripjes, via KBH naar BB en via KBH en BSS naar mij voor bakkie.
Kan Daan mooi filmen en piccies maken })

Snap niet dat hij die auto heeft gekocht, had beter goedkoper kunnen gaan en goedkoop fietsje erbij...denk ik, kan het helemaal mis hebben hoor...
My thought exactly! Maarja, 't is none of my business heh 8-) Hij krijgt nog wel spijt })

eerst ff een happy new year *O* *O* *O*
en houd de goede kant boven :)

en ms komen we van apeldoorn clan ook wel een keer kijken hier :P :P

Dan kom ik ook eens bij jullie buurten.. als dat mag. ;)

Ik kom dit jaar ook wel weer een keertje kijken :)

@Jeremy freestyle, hoe snel ging je rond daar dan dat iedereen verbaasd was?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan