Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hoevelaken 2006 - - - >KBH TB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, nu kan ik ook eens mooi ff op de 1e pagina posten.......Hiermee gaan we het in 2006 op Hoevelaken proberen .....

Wie kan ik met welke bike tegenkomen op Hoevelaken? Wil trouwens komend jaar ook eens een paar keer naar KB BB

Zo, nu kan ik ook eens mooi ff op de 1e pagina posten.......Hiermee gaan we het in 2006 op Hoevelaken proberen .....

(Afbeelding)

Wie kan ik met welke bike tegenkomen op Hoevelaken? Wil trouwens komend jaar ook eens een paar keer naar KB BB

Mij onder andere, en de rest zal zich nog wel melden hier...
En naar BB?

Ik denk dat jullie in het voorjaar ook maar eens in de speeltuin van Roosendaal moeten komen kijken

Zo peepz, een mooi en goed kbh jaar toegewenst

helemaal vergeten dat er ook nog zo iets bestond als het hoevelaken topic

Maar mij zal je er ook wel eens tegenkomen ook al is het maar om daar rondjes te rijden en de KD onder de knie te krijgen

helemaal vergeten dat er ook nog zo iets bestond als het hoevelaken topic

Maar mij zal je er ook wel eens tegenkomen ook al is het maar om daar rondjes te rijden en de KD onder de knie te krijgen

Mag je weer proberen om me bij te houden...

(Afbeelding)

ik ga het komend jaar met mijn nieuwe aanwinst proberen op Hoevelaken (als ik hem nog heb in ieder geval )

Weet het beter gemaakt kom een CRT doen op Assen

niet huilen als je wordt gelapt he

eerst ff een happy new year
en houd de goede kant boven

en ms komen we van apeldoorn clan ook wel een keer kijken hier

eerst ff een happy new year
en houd de goede kant boven

en ms komen we van apeldoorn clan ook wel een keer kijken hier

ach kerel kijk gerust, maybee kan je wel iets leren

Happy new year 2 u 2

Status
Niet open voor verdere reacties.